اسلایدر 01 بهمن 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مسئولین جدید برای توسعه شهرستان تلاش کنند

به گزارش آوای ورزقان، حجت السلام مسعود مهدوی امروز در خطبه های نماز جمعه ورزقان با اشاره به برجام و شیطنت های آمریکا اظهار داشت: جمهوری اسلامی به تمامی تعهدات خود در برجام جامعه عمل پوشاند ولی در سمت مقابل آمریکا بدعهدی کرده و تحریم ها را که خط قرمز برجام بودند دوباره تمدید کرده است؛ بنابراین مردم جمهوری اسلامی باید برای همیشه نسبت به سیاست های آمریکای جنایتکار بی اعتماد باشند.

وی افزود: دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی تمام ناشدنی است و ادامه خواهد داشت؛ بنابرین باید با اقدام متقابل در برابر بد عهدی این کشور ایستادگی کرد و تا بی اثر کردن تحریم های ظالمانه و آزاد سازی پول های بلوکه شده جمهوری اسلامی به مقاومت ادامه داد.

خطیب جمعه ورزقان با تاکید بر اینکه اکنون اشتغال و معیشت دو دغدغه اساسی در کشور است، اقدام موثر و با برنامه از سوی مسئولین در جهت افزایش سطح رفاه عمومی در جامعه را خواستار شد و خدمت بی منت به مردم را وظیفه دولت و سایر مسئولین نظام دانست.

وی ضمن تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان کشور در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران، این حادثه را اتفاقی تلخ برای همه مردم بیان کرد و افزود: باید قدردان زحمات قهرمانانی باشیم که با کمترین حقوق و مزایا با تمام وجود برای خدمت به مردم تلاش می کنند.

وی ادامه داد متأسفانه همزمان با این حادثه تلخ در تهران آل سعود و وهابیت به جهت شهادت چندین نفر در حادثه ساختمان پلاسکو ه جشن و شادی پرداختند که ما نمازگزاران ورزقانی با عناوینی چون خائن الحرمین و مرگ بر آل سعود کافر این اقدام آنان را محکوم می کنیم.

امام جمعه ورزقان در بخش دیگری از سخنانش  با اشاره به تودیع و معارفه بخشداران ورزقان  و خاروانا و معرفی معاون جدید فرماندار ورزقان، گفت: برماست که از زحمات و تلاش های بخشداران سابق تشکر نموده و از بخشداران و معاون جدید بخواهیم؛ رفع مشکلات مردم و پیشرفت منطقه را هدف خود قرار داده و با تمام توان برای تحقق آن بکوشند.

وی با بیان اینکه توسعه صنایع مس، آینده ی درخشانی را برای ورزقان رقم میزند، تصریح کرد:  شرکت ملی مس با استفاده از سرمایه گذاران خارجی برای تولید شمش مس در شهرستان بهترین زمینه را برای اشتغال زایی و آبادانی شهرستان ورزقان و استان فراهم می آرود که امیداواریم با اتحاد مسئولین استانی و شهرستانی این طرح های حیاتی در حداقل زمان ممکن به بهره برداری برسند.

حجت الاسلام مهدوی افزود: برای راه اندازی شهرک صنعتی تخصصی مس در ورزقان نیز اقدامات خوبی در ماه های اخیر صورت گرفته است که باید مسئولین شهرستان و استان با وحدت خوبی که دارند برای تسریع در راه اندازی این شهرک تلاش کنند.

وی با تاکید بر تسریع در روند احداث بزرگراه خواجه – ورزقان با هدف از بن بست خارج کردن شهرستان و افزایش ایمنی تردد در این مسیر، پیگیری احداث ادامه این مسیر را تا مرز نودوز از مسئولین شهرستانی و استانی خواستار شده و گفت: با احداث بزرگراه مذکور تا مرز نودوز شهرستان ورزقان به نزدیک ترین مسیر از مرکز استان به مرز تبدیل شده و توسعه جهشی را شاهد خواهد بود.

مهدوی از مسئولین شهرستان خواست با استفاده از توانمندی های موجود منطقه و اجرای پروژه های حیاتی در شهرستان گامی در جهت توسعه و آبادانی بیش از پیش ورزقان بردارند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *