استانی 09 بهمن 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آتش سوزی در پاساژ محمدی تبریز ۳ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش آوای ورزقان ،  آتش‌سوزی در  طبقه آخر پاساژ محمدی بازار تبریز ظهر امروز اتفاق افتاد که با حضور به موقع آتش‌نشانان و اطفا حریق از گسترش آن به سایر مغازه‌ها جلوگیری شد. این آتش‌سوزی با واکنش به موقع آتش‌نشانان در لحظات اولیه اطفا و از گسترش آن پیشگیری شد.

شاهدان عینی حادثه در این باره می گویند در یکی از مغازه‌های پاساژ انفجاری رخ داد که سبب بروز آتش در محل شد که با تماس مردم حاضر در صحنه، نیروهای امدادی در محل حاضر شدند و توانستند حریق را اطفا و از اشاعه‌ آن به سایر مغازه‌ها جلوگیری کنند.

حسینی فرمانده گروه حریق اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه شاهد وقوع انفجار خفیف در داخل کارگاه طلاسازی شدند که ضمن وقوع انفجار، آتش سوزی نیز رخ داده بود.

وی اضافه کرد:در اثر این حادثه قسمت‌های از دیوار کارگاه دچار تخریب و دو نفر از کسبه و یکی از شهروندان نیز دچار بریدگی و خونریزی دست شده بودند که برای مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

گفتنی است؛ این انفجار در اثر نشت گاز مایع به وقوع پیوسته بود و  اتصالات یک دستگاه طلاسازی موسوم به پک  که در مجاورت شعله بخاری گازی مایع قرار داشت منجر به انفجار خفیف و سپس آتش سوزی شده بود.

پاساژ محمدی واقع در بازار تبریز و روبه‌روی میدان شهدا است که ۶ طبقه دارد و از قدمت بیش از ۳ دهه برخوردار است.

Image title

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *