بازنشری 14 بهمن 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

یاسین پیشرو به دنبال دَبل مقابل تبریزی‌ها/ دبیری در انتظار لغزش مس سونگون

به گزارش آوای ورزقان به نقل از تسنیم، دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال با برگزاری دیدار آذرخش بندرعباس و شرکت ملی حفاری اهواز از روز گذشته آغازشده و در روز دوم دیدارهای این هفته تیم فوتسال دبیری تبریز از ساعت ۱۶:۰۰ فردا (جمعه) در سالن حیدریان قم میهمان یاسین پیشرو این شهر خواهد بود.

دبیری با ۴ برد و یک تساوی از ۵ دیدار اخیر خود به قم رفته و برای کسب چهارمین برد متوالی خود تلاش خواهد کرد. تیم میزبان نیز با ۴ برد و یک باخت به مصاف دبیری خواهد رفت. یاسین پیشرو پس از ثبت نخستین باخت خانگی مس سونگون در تبریز، برای دومین برد متوالی خود در برابر تیم‌های تبریزی به میدان خواهد رفت. دبیری نیز در دیدار گذشته خود، ارژن فارس را در شیراز با نتیجه چهار-صفر شکست داده است.

یاسین پیشرو تا پایان هفته بیستم با ۲۹ امتیاز از ۱۹ بازی در رده ششم جدول رده‌بندی قرارگرفته و با توجه به اختلاف ۷ امتیازی با ملی حفاری رده پنجمی، در صورت برد در دیدار با دبیری می‌تواند جایگاه خود را حفظ کند. در بدترین حالت نیز شاگردان حیدریان با باخت مقابل دبیری، یک رده سقوط خواهند کرد.

شاگردان اصغری مقدم نیز با ۴۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تأسیسات دریایی در رده سوم جدول قرار دارند و در صورت برد می‌توانند به لغزش مس امیدوار باشند تا رده دوم جدول را تصاحب کنند. باخت دبیری در دیدار با یاسین پیشرو نیز می‌تواند این تیم را به رده چهارم برساند. درصورتی‌که دبیری در این دیدار شکست بخورد امیدهای این تیم برای قهرمانی ناامید می‌شود و دبیری کار سخت‌تری در ادامه کار خواهد داشت.

دیدار دبیری و یاسین پیشرو در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر با برتری ۷-۲ دبیری میزبان همراه بوده است. گل‌های دبیری را فرهاد فخیم (۴ گل)، نادر حنیفی، بهروز جعفری و علیرضا عسگری به ثمر رساندند. هاشم فرج زاده و ناصر اطمینان نیز ۲ گل یاسین پیشرو را وارد دروازه دبیری کردند.
بهترین گل زن دبیری در دیدارهای فصل جاری فرهاد فخیم است که موفق شده ۱۸۸ بار دروازه حریفان را باز کند.

بعد از او نیز جواد اصغری مقدم ۱۲ گل زده دارد. در یاسین پیشرو نیز امین مجیدی پور با ۷ گل زده بهترین گل زن یاسین پیشرو قم است. بعد از مجیدی پور نیز هاشم فرج زاده، روح اله ایثاری و ناصر اطمینان هرکدام ۶ گل برای یاسین پیشرو به ثمر رسانده‌اند.

دیدار تیم‌های یاسین پیشرو و دبیری تبریز از ساعت ۱۶:۰۰ فردا (جمعه) در سالن حیدریان قم آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *