اسلایدر 19 بهمن 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

برگزاری جشن انقلاب با حضور فرمانده سپاه استان در خاروانا/ تصویری

به گزاش آوای ورزقان، سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا به عنوان نخستین فرمانده سپاه استان است که به بخش خاروانای شهرستان سفر و در جمع مردم ولایی این بخش حضور یافته است. فرمانده سپاه ناحیه ورزقان، بخشدار خاروانا و اعضای شورای اداری شهرستان ورزقان از جمله دیگر شرکت کنندگان در جمع بسیجیان بخش خاروانا بودند.

فرمانده سپاه همیشه پیروز عاشورا، پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ را مرهون سه عامل بسیار مهم رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره)، حضور مردم در صحنه و دین و مکتب الهی مردم دانست و تصریح کرد: به جهت وحدت و با در هم آمیختگی این سه عامل بسیار مهم بود که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و اگر هرکدام از این عوامل نبودند انقلاب هرگز به پیروزی دست نمی یافت.

وی در این جمع باشکوه با اشاره به بد عهدی آمریکا در برجام، اظهار داشت: علی رغم اینکه جمهوری اسلامی به تمامی تعهدات خود در برجام عمل کرده است آمریکا از ازانجام تعهدات خود سرباز می زند که این به منزله ذات غیر قابل اعتماد آمریکاست.

سردار کریمیان با تاکید بر اینکه وظیفه مسئولین رفع مشکلات مردم است، افزود: مسئولین باید با شنیدن مشکلات مردم و درک این مشکلات نسبت به رفع آن ها اقدام نمایند.

دیدار از خانواده شهید رحمانی دیگر برنامه فرمانده سپاه استان در بخش خاروانای شهرستان ورزقان بود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *