تولیدی 23 بهمن 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

انقلاب اقتصادی در شهرستان درحال شکل گیری است

به گزارش آوای ورزقان، حسن یحیوی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهرستان ورزقان با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: دشمنی آمریکا با ملت بزرگ ایران مربوط به بعد از انقلاب نیست بله قبل از انقلاب نیز با تاراج ثروت ها و نخبگان کشور این دشمنی وجود داشته است.

وی افزود: استکبار که جمهوری اسلامی را به جنگ تهدید می کند باید بداند که ما در هشت سال دفاع مقدس مقابل دنیا ایستادگی کرده و ثابت کرده ایم که برای دفاع از مرز و بوم کشور از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

فرماندار شهرستان ورزقان با تاکید بر اینکه ملت ایران اسلامی سیاست های غلط هیچ کشوری را قبول نمی کند هدف دولت را خدمتگذاری به ملت، رفع مشکلات مردم و افزایش عزت و شرافت ملت در عرصه بین الملل عنوان کرد.

وی احداث بزرگراه خواجه – ورزقان را یکی از گام های اساسی برای توسعه شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: در ۶ ماه گذشته پروژه بزرگراه سرعت چشمگیری گرفته و اکنون به جهت شرایط آب و هوایی منطقه در مرحله تکمیل تملکات اراضی و جابجایی تاسیسات است، با این وجود پروژه در این فصل از سال تعطیل نشده و تلاش می شود بزگراه در زمان مقرر در اختیار مردم قرار گیرد.

یحیوی ادامه داد: پروژه بزرگراه خواجه – ورزقان با راهنمایی های امام جمعه و پیگیری های نماینده شهرستان در مجلس سرعت گرفته است که افزیش ایمنی راه ها، جذب سرمایه گذار، توسعه صنعت گردشگری و رونق صنعت از جمله دستاورد های پروژه برای شهرستان خواهد بود.

وی تجهیز ۹۰ درصدی بیمارستان ورزقان را یکی دیگر از اقدامات انجام شده در ماه اخیر در شهرستان ورزقان عنوان کرد و افزود: ۶ پزشک متخصص در بیمارستان ورزقان مستقر شده اند و با تجهیز ۱۰۰ درصدی بیمارستان علامه جعفری ورزقان که تا پایان سال محقق می شود به مردم خدمات درمانی مناسب ارائه خواهند نمود.

فرماندار ورزقان تصریح کرد: در سایه وحدت و همدلی مسئولین شهرستان و همراهی مردم در زمینه اقتصادی انقلابی در شهرستان در حال شکل گیری است که در صورت ادامه این روند پروژه های نظیر تولید ۱۰۰ هزار تن شمش مس در شهرستان که با پیگیری های نماینده شهرستان و استاندار محقق شده است، راه اندازی شهرک صنعتی تخصصی مس که در مرحله مطالعات مکان است، توسعه اکتشافات شرکت مس در منطقه هفت چشمه، احداث کارخانه معدن طلای مزرعه شادی تا خرداد ماه سال آینده با سرمایه گذاری سرمایه گذار خارجی، راه اندازی معدن طلای مزرعه شادی سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارجی، احداث سد حاجیلار با ظرفیت ذخیره سالانه ۶۵ میلیون مترمکعب برای مصارف؛ صنعت، کشاورزی و شرب، راه اندازی معدن سنگ آهن آوان و آستمال و راه اندازی شهرک مبل خاروانا همراه با توسعه صنعت گردشگری از جمله اقداماتی است که در ۶ ماه گذشته صورت گرفته و می تواند گامی مهم در توسعه اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان ورزقان باشند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *