تولیدی 23 بهمن 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ملت ایران زندگی عزتمندانه را انتخاب کرده/ بیکاری جوانان برایم زجر آور است

به گزارش آوای ورزقان، رضا علیزاده در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ورزقان با تشکر از حضور حماسی و گسترده مردم  در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی زندگی با افتخار و عزتمندانه را به زندگی زیر سلطه قدرت های استکباری ترجیح داده اند.

وی افزود: مردم ایران سلامی نزدیک به ۴ دهه است که در برابر زیاده خواهی های استکبار ایستادگی کرده اند که این اقدام بسیار ارزشمند است و اهمیت ایستادگی ملت در برابر زیاده خواهان زمانی مشخص می شود که اوضاع دولت های زیر سلطه استکبار را مشاهده می کنیم.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی آنگونه که باید در کشور محقق نشده است، تصریح کرد: یکی از شاه کلیدهای توسعه و شکوفایی کشور فرهنگیان و دانش آموزان هستند پس باید فرهنگیان را ارج نهیم تا معلمان عزیز انسان هایی را تربیت کنند که بتوانند بیش از پیش کشور را به سمت توسعه سوق دهند.

وی ادامه داد: کشور در سایه وجود نیروی انسانی متخصص و متعهد رشد و توسعه یافته و دچار تحول می شود؛ همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) به تنهایی و با اندیشه صحیح خود توانستند انقلابی در جهان ایجاد و تفکری جدید را به جهانیان ارائه نمایند.

عضو کمیسیون معادن مجلس در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه یکی از بزرگترین دستاوردهایش برای شهرستان ایجاد وحدت بین مسئولین و مردم است، گفت: وحدت و همدلی موجب توسعه هر چه بهتر شهرستان می شود.

وی بیکاری جوانان در شهرستان را زجر آور خواند و افزود: با تمام توان برای رفع معضل بیکاری در تلاش هستم و در همین راستا نیز از روزی که مسئولیت نمایندگی مردم ورزقان و خاروانا در مجلس را قبول کرده ام برای شروع مجدد طرح های توسعه مس با اتفاق مسئولین و حمایت های مردم شریف موضوعات را پیگیری کرده ام که نهایتاً با همکاری و همراهی های نماینده ولی فقیه در استان،  استاندار، مجمع نمایندگان استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان و مهم تر از همه همدلی مردم عزیز موفق به اخذ مجوز های لازم شده ایم.

علیزاده خاطر نشان کرد: ۱۱ شرکت صاحب تکنولوژی جهان برای مناقصه دعوت شده  اند تا ۱۰۰ هزار تن شمش مس در شهرستان با استفاده از تکنولوژی های روز، کمترین قیمت و بهترین کفیت در شهرستان تولید نمایند و در کنار این امر برای راه اندازی شهرک تخصصی مس در شهرستان و راه اندازی سایر معادن نظیر طلا و سنگ آهن در تلاش هستیم تا از این طریق گامی در جهت رفع معضل بیکاری جوانان شهرستان برداریم.

وی از به تصویب رساندن ماده ای در لایحه بودجه سال ۹۶ در کمیسیون تلفیق خبر داد که در صورت تصویب در صحن علنی مجلس سود و جرایم وام های زلزله بخشوده شده و اصل این تسهیلات به مدت سه سال امهال می گردد که این بند پس از رای گیری و تصویب در صحن علنی مجلس و تایید آن توسط شورای محترم نگهبان اجرایی می شود.

نماینده مردم شهرستان ورزقان از تلاش برای راه اندازی پتروشیمی در بخش خاروانا خبر داد و اظهار کرد: با سرمایه گذار پروژه توافقات اولیه صورت گرفته است و در صورتی که مجوزهای لازم را از اخذ نمایم راه اندازی صنعت پتروشیمی تحولی بزرگ در شهرستان ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به افتتاح خط لوله انتقال گاز از خط صادراتی به ورزقان و اهمیت آن، وجود خط گاز صادراتی در کنار سد حاجیلار را ظرفیت بزرگی برای شهرستان دانست و افزود: با وجود این ظرفیت های زیر ساختی مشکلی برای راه اندازی صنایع مختلف در شهرستان نخواهیم داشت.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *