اسلایدر 28 بهمن 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مس سونگون ورزقان با برد گیتی مدعی تر شد

به گزارش آوای ورزقان، حساس ترین دیدار هفته بیست و سوم و نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال در سالن پورشریفی تبریز بین تیم های مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان امروز ساعت ۱۶ برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به نفع مس سونگون به پایان رسید.

تیم مس سونگون ورزقان بازی را طوفانی آغاز کرد. حملات پیاپی مسی ها روی دروازه گیتی پسند در نیمه اول سه گل زیبا را برای این تیم به ارمغان آورد. میثم خیام، پاتریک ویرا لوز و تاینان داسیلوا گل زنی کردند تا مس سونگون با برتری سه بر صفر ، پیروز به رختکن برود.

گیتی پسندی ها که دیدار را باخته می دیدند، در یک حرکت عجیب شرط آمدن به زمین مسابقه را در نیمه دوم، خالی کردن پشت نیمکت گیتی پسند از تماشاگران تبریزی اعلام کردند که با موافقت ناظر بازی این اتفاق صورت گرفت و موجب خواباندن بازی به مدت پانزده دقیقه شد.

نیمه دوم دیدار با فشار بیشتر گیتی پسند اصفهان همراه بود و این تیم توانست با گل مهدی جاویدی یکی از گل های خورده را جبران کند. از شش دقیقه مانده به پایان بازی رضا لک بازی پاورپلی را در دستور کار خود قرار داد که توانستند در دو دقیقه مانده به پایان بازی اختلاف را به یک گل برسانند. ولی این مس سونگون بود که در نهایت توانست گل چهارم را با شوت زیبای پاتریک ویرا لوز به ثمر برساند و بازی را با نتیجه ۴ بر دو به نفع خود پایان دهد.

با توجه به سایر نتایج بدست آمده در هفته بیست سوم لیگ برتر فوتسال کشور، مس سونگون با۴۸ امتیاز در رده دوم لیگ جای گرفت تا همچنان جدی ترین رقیب صدرنشین برای کسب عنوان قهرمانی باشد.

هواداران پرشور مس سونگون ورزقان در سالن پورشریفی تبریز، بی وقفه و با شور و هیجانی وصف ناپذیر تیم خود را تشویق کردند و یکی از زیبا ترین دیدارهای فصل جاری را در سالن پورشریفی تبریز رقم زدند.

جواد ششگلانی، رییس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی، کافی مدیرعامل و شهبازی عضو هیئت مدیره باشگاه مس سونگون ورزقان، این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

سلیمانی، رییس سازمان لیگ فوتسال کشور و علیرضا سهرابی ناظر ویژه داوری نیز در سالن پورشریفی تبریز حضور داشتند.

در نیمه بازی، به دو نفر از هواداران حاضر در سالن، دو دستگاه دوچرخه، به قید قرعه توسط محمدرضا کافی و حاج جواد ششگلانی اهدا شد.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *