بازنشری 04 اسفند 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نتیجه بازی فرش آرا و مس هنوز مشخص نشده است/ عرض پیما کار غیرقانونی کرده است!

به گزارش آوای ورزقان، کاظم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه در نهایت دیدار فرش‌آرای مشهد و مس سونگون با چه نتیجه‌ای به پایان رسیده است، گفت: گویا در ثانیه آخر این بازی گلی به ثمر می‌رسد و نتیجه دو بر یک به سود مس می‌شود. یعنی داور ابتدا این گل را قبول کرده، اما در گزارش خود برای فدراسیون نتیجه بازی را تساوی یک بر یک اعلام می‌کند و حتی بنده که در تبریز حضور داشتم، بعد از بازی با داور صحبت‌هایی را انجام دادم که او همین نتیجه مساوی را به من اعلام کرد.

وی ادامه داد: با این حال امروز داور دیدار فرش آرا و مس سونگون بدون اطلاع ما نامه‌ای را برای کمیته داوران و فدراسیون فوتبال تنظیم کرده و نتیجه بازی را دو بر یک به سود مس گزارش داده که همین نتیجه امروز در سایت فدراسیون فوتبال نیز به ثبت رسیده و این درحالی است که همچنان گزارش داور برای ما سفید است و او مشخص نکرده که این دیدار با چه نتیجه‌ای به پایان رسیده و در این بین گزارش او برای فدراسیون فوتبال نیز همه را به اشتباه انداخته است. در واقع داور در این بین چند بار صحبت‌های خود را تغییر داد و همه را به اشتباه انداخته است.

سرپرست دبیری سازمان لیگ فوتسال گفت: گزارش داور این دیدار دست ما و همچنان خالی است، هرچند که او امروز در نامه‌ای جداگانه به صورت غیرقانونی به فدراسیون فوتبال نتیجه را دو بر یک اعلام کرده،‌ اما در گزارشی که باید ابتدا به دست ما برسد، چیزی اعلام نشده و مشخص نیست این دیدار چه نتیجه‌ای داشته است.

سلیمانی گفت: در هر صورت روال کار این است که داوران ابتدا گزارش بازی را برای سازمان لیگ فوتسال ارسال می‌کنند که با امضای دو داور این گزارش جنبه رسمی پیدا کرده و سپس این گزارش‌ها به انضمام نتایج از سازمان لیگ فوتسال برای فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود و کمیته داوران و دپارتمان داوری حق این کار را ندارند که بدون اطلاع سازمان لیگ فوتسال نتایج را رسانه‌ای کنند چرا که این نتایج باید از ناحیه سازمان لیگ فوتسال اعلام شود.

وی در پایان گفت: نتیجه این دیدار تا زمانی که داور گزارش خود را تکمیل نکند مشخص نخواهد شد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *