اسلایدر 19 اسفند 1395 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

باشگاه مس سونگون ورزقان من را به آرزویم رساند/ با نام باشگاه برای ورزقان افتخار کسب می کنم

حسین نجفی در گفت و گویی با خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، اظهار داشت: این تورنمت بین المللی با حضور کشورهای انگلیس، ترکیه، فرانسه، روسیه، گرجستان، آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران برگزارخواهد شد که تعدادی از بهترین فایترهای دنیا به صورت حرفه‌ای در این تورنمت به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: من در وزن ٨٠ کیلوگرم بزرکسالان و امیر رضا سرتیپی در وزن ٨٠ کیلوگرم جوانان به عنوان نمایندگان کشورمان در تورنمت آذربایجان شرکت خواهیم کرد.
بازیکن باشگاه مس سونگون ورزقان تصریح کرد: پیش بینی می شود سطح مسابقات در حد بالایی باشد چرا که؛ بهترین های بازیکنان و تیم های جهان در این مسابقات شرکت خواهند کردند.
این قهرمان ورزش های رزمی گفت: از آنجایی که بنده اهل ورزقان هستم و آرزویم این بود که به نام زادگام در مسابقات شرکت کنم که در گذشته علی رغم تلاش های بسیار محقق نشده بود، اخیراً با مساعدت‌های علیزاده نماینده، یحیوی فرماندار، کافی مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان و مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان تحقق یافت و انشاالله افتخارات خوبی برای باشگاه به ارمغان خواهم آورد.

وی حمایت از قهرمانان بومی توسط باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون ورزقان را که در سایه پیگیری‌های مسئولین شهرستان و مدیریت صحیح و فعالیت های کارشناسی شده در باشگاه به وجود آمده است را از جمله اقدامات مهم و اصولی باشگاه مس سونگون ورزقان دانست.
نجفی در پایان افزود: انشاالله با دست پر از این مسابقات برگشته و بتوانیم راه شهدا به ویژه شهید مدافع حرم شهرستان ورزقان، شهید حاج ذاکر حیدری را ادامه دهیم چرا که قهرمانان واقعی شهدا هستند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *