اسلایدر 18 فروردین 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افراد دلسوز و خدمتگذار، انتخاب مردم برای دو انتخابات پیشرو باشد

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به دو انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در ادیبهشت ماه، ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور حماسی و باشکوه انتخابات، بر انتخاب افراد اصلح تاکید کرد.

 

وی با اشاره به مسائل بهداشتی و درمانی شهرستان، اظهار داشت: متاسفانه بیمارستان علامه جعفری ورزقان در گذشته به صورت صوری افتتاح شده که نبود تجهیزات در این بیمارستان موجب نارضایتی مردم شده است ولی اخیرا اقداماتی  خوبی صورت گرفته و این بیمارستان بیش از ۹۰ درصد تجهیز شده است و پزشکان متخصصی نیز اکنون در بیمارستان مستقر هستند که باید از آنان تشکر کرد.

 

امام جمعه ورزقان تععین تکلیف محل دفن زباله شهرداری را خواستار شد و گفت: محل دفن زباله فعلی مشکلات بسیاری را برای شهر ورزقان و روستاهای اطراف به وجود آورده است.

وی از نیروز انتظامی و دیگر دستگاه های تلاشگر در ایام تعطیلات نوروز  به جهت تأمین امنیت و ارائه خدمات به مردم و مسافران نوروزی تشکر نمود.

خطیب نماز جمعه ورزقان با اشاره به اینکه طرح های توسعه معدن مس سونگون ورزقان پس از تعطیلی ۴ ساله استارت دوباره خورده‌اند و انتظار می روند با بهره برداری از این طرح های در معیشت مردم منطقه نقش ایفا نماید، خواستار نگاه صنعتی و تخصصی مسئولین ذیربط به این طرح ها شد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *