اسلایدر 19 فروردین 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بخش قابل توجهی از بزرگراه خواجه-ورزقان امسال باید احداث شود

به گزارش آوای ورزقان، حسن یحیوی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بزرگراه خواجه-ورزقان با تاکید بر اینکه پیشرفت کند پروژه در سال های اخیر به هیچ وجه قابل قبول نیست، گفت: اخیرا با پیگیری های شخص آقای استاندار، آقای علیزاده نماینده شهرستان و تلاش مجموعه فرمانداری شهرستان، مسئولین شرکت مس و سایر عوامل دخیل اقدامات خوبی برای تسریع در روند احداث بزرگراه صورت گرفته و پروژه سرعت قابل توجهی به خود گرفته است.
وی افزود: با توجه به اینکه شرکت مس بدون هیچ مشکلی و با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت پروژه را تامین مالی می کند، هیچگونه سستی و کم کاری از سوی شرکت های پیمانکار و ادارات خدمات رسسان قابل قبول نیست چرا که مردم به عنوان داور عمکردها مسئولین را رصد می کنند.
فرماندار شهرستان ورزقان با تاکید براینکه عملیات جابجایی ۱۳۰ تیر برق در مسیر پروژه بزرگراه خواجه-ورزقان شروع شده است، اظهار داشت: تیرهای برق موجود در مسیر تا ۱ ماه آینده به طور کامل جابجا خواهند شد و همچنین عملیات جابجایی خط لوله گاز نیز شروع شده است.
وی از جایجایی بیش از ۶ کیلومتر فیبرنوری در مسیر بزرگراه خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این کار آغاز شده و تا ۱ ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *