تیتر دو 07 اردیبهشت 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کافی:مس سونگون ورزقان، تیمی مدعی در لیگ برتر خواهد بود/ در چند روز آینده سرمربی مس معرفی می شود/قهرمانی به هر قیمتی مدنظر ما نیست

به گزارش آوای ورزقان به نقل از پایگاه خبری فوتسال ایران،باشگاه مس سونگون ورزقان در رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور ، سه فصل خوب و موفق را در کارنامه خود دارد. این تیم در سال گذشته با تحولات مدیریتی در ابتدای فصل روبرو شد و در هفته سوم لیگ، سکان مدیریت باشگاه به طور کامل به محمدرضا کافی سپرده شد. با وجود اینکه مس سونگون ورزقان با مشکلات بسیاری در تیم فوتسال خود روبرو بود در مدت کوتاهی پس از حضور کافی در باشگاه، توانست جایگاه واقعی خود را بازیافته و تا هفته های پایانی لیگ به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در رده دوم جدول باقی بماند و در نهایت رده سوم لیگ را از آن خود کند.

محمدرضا کافی در خصوص اینکه آیا مس از تیمداری در فوتسال رضایت دارد و آیا در فوتسال، تیمداری خواهد کرد یا نه گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران، با اعتقاد به نیاز جامعه به فرآیندهای تخصصی و ارزشی در حوزه های فرهنگی و ورزشی ، در گستره های جغرافیایی که در آنها فعال است، نسبت به تاسیس باشگاه های فرهنگی و ورزشی با چشم انداز ارتقای سطح کیفی زندگی و سلامت مردم آن مناطق، اقدام نموده که باشگاه مس سونگون ورزقان نیز با توجه به فرهنگ عمومی خاص منطقه، در مسیر آرمان های فرهنگی و ورزشی صنعت مس فعالیت می کند.

وی در ادامه افزود: برای باشگاه مس سونگون ورزقان رشته های ورزشی مختلف با توجه به شرایط فرهنگی و محیطی شهرستان ورزقان به عنوان رشته های قابل فعالیت در ورزش قهرمانی مطرح می شود. رشته فوتسال نیز با توجه به سردسیر بودن منطقه و مشکلات خاصی که در ورزش های غیر سالنی در فصول سرد سال وجود دارد، از محبوبیت زیادی در میان جوانان ورزقان برخوردار است. با توجه به این موضوع، تیمداری و تشویق جوانان منطقه برای حضور در این رشته محبوب در سیاست های کلان باشگاه قرار گرفته است. همچنین حضور موفق تیم مس سونگون در فصول گذشته لیگ برتر فوتسال، مجموعه مس را برای سرمایه گذاری در این رشته و مطرح شدن به عنوان باشگاه حرفه ای فوتسال ترغیب نموده است. باشگاه مس سونگون ورزقان تیم داری در این رشته را ادامه خواهد داد و روند حرفه ای شدن این باشگاه در فصول آینده با رشد جوانان شهرستان و حضور استعدادهای پرورش یافته ورزقانی در لیگ برتر فوتسال کشور به تبلور نهایی خود خواهد رسید. باشگاه مس سونگون پتانسیل خوبی را برای مطرح شدن به عنوان یک باشگاه حرفه ای در رشته فوتسال دارد که روند حرفه ای شدن باشگاه در حوزه های زیرساختی نیز در سالهای آینده چشم گیر خواهد بود.

مدیر عامل باشگاه مس سونگون ورزقان در پاسخ به این پرسش که آیا مس سونگون همان تیم پرنشاط و مدعی همیشگی در این فصل از مسابقات خواهد بود و برنامه باشگاه مس در انتخاب کادرفنی و بازیکنان در فصل جدید چگونه است؟ گفت: قهرمانی در باشگاه مس سونگون ورزقان به هر قیمتی مدنظر نیست و رفتار حرفه ای و تیم داری در سطح استانداردهای جهانی آن برایمان اهمیت زیادی دارد. ما اعتقاد داریم که قهرمانی در سایه حرفه ای گری بسیار ارزشمندتر و پایدارتر خواهد بود. مس سونگون ورزقان همواره تیمی را روانه مسابقات می کند که بتواند از اعتبار صنعت وزین مس، دفاع نموده و انتظارات مردم شریف ورزقان را برآورده سازد. امسال هم در حال تدارک تیمی شایسته برای این مسابقات هستیم و به طور یقین یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر خواهیم بود. باشگاه در حال مذاکره و رایزنی های لازم در خصوص کادرفنی تیم می باشد و اولویت ما در انتخاب سرمربی، اخلاق حرفه ای و همسویی با سیاست های باشگاه است که در چند روز آینده انتخابمان نهایی خواهد شد و سپس با بازیکنان مذاکره و تمرینات تیم را با برنامه ریزی کامل آغاز خواهیم نمود.

وی در پایان افزود: اهداف کلان فرهنگی باشگاه به اندازه قهرمانی در لیگ برتر برایمان ارزشمند است و اخلاق و منش در مسیر قهرمانی اهمیت زیادی برای باشگاه مس سونگون دارد که امیدوارم با توکل به خداوند متعال و با حمایت های ویژه ای که مدیران ارشد مس و مسئولان منطقه از این باشگاه به عمل می آورند، در هر دو حوزه فرهنگ و ورزش، فصل موفقی را برای باشگاه مس سونگون در رقابت های لیگ برتر فوتسال شاهد باشیم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *