اسلایدر 15 اردیبهشت 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

حضور مردم تضمین کننده امنیت کشور است/ انتظار مردم از مسئولین کاهش فاصله طبقاتی است

حجت الاسلام مسعود مهدوی امام جمعه شهرستان ورزقان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به حادثه تلخ معدن زغال سنگ آزاد شهر و جان باختن تعدادی از کارگران این معدن ضمن تسلیت این حادثه به خانواده های این عزیزان گفت: مسئولین وظیفه دارند به امنیت و ایمنی مکان هایی که کارگران زحمت کش با حقوق های ناچیز در آنجا کار می کنند رسیدگی کنند.

حجت الاسلام مهدوی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به مساله امنیت ملی اشاره کرد و گفت: امروز ما در کانون بحران های منطقه به عنوان یک کشور با ثبات و ایمن هستیم و رهبری هم تاکید کردند کسانیکه میگویند ما سایه جنگ را از سر کشور دور کردیم این حرف درستی نیست و آنچه سایه جنگ را در طول این سالهای متمادی از کشور دور کرده حضور مردم در صحنه بوده است.

وی حضور و جانفشانی مدافعان حرم را نیز یکی از علل اصلی وجود امنیت و آرامش در کشور عنوان کرد و گفت: عده ای می آیند و در آستانه انتخابات به مقام مقدس شهدای مدافع حرم توهین می کنند و این کار درستی نیست.

امام جمعه شهرستان ورزقان حضور حداکثری در پای صندوق های رای را جزء خواسته های مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با تاکید بر حضور گسترده و آگاهانه و بصیرانه در انتخابات حضور مردم را تضمین کننده امنیت، اقتدار و عزت کشور دانستند و به کاندیداها هم تاکید نمودند که اولویت اصلی خود را رسیدگی به محرومین و قشر ضعیف جامعه قرار دهید.

وی گفت: امروز برخی از مسئولین و وزرا حاضر به اعلام دارایی های خود نیستند و مردم انتظارشان از مسئولین این است که فاصله طبقاتی در جامعه کمتر شود و مردم با شنیدن برخی حرف ها دلشان به درد می آید.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *