اسلایدر 30 مهر 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تمام هیئت های ورزشی را تجهیز وفعال میکنیم/ کمبود منابع مالی باعث به تاخیر افتادن ساخت سالن های ورزشی آقبلاغ واندریان

احمدی ریس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورزقان در گفت گو با آوای ورزقان:

 

درتشریح برنامه های هفته تربیت بدنی در ورزقان بیان کرد  :یک همایش جنگل نوردی و کوهنوردی از روستای آستمال به روستای اوشتبین داشتیم و همچنین یک برنامه کوهنوردی در روستای اردشیر با شعار (نه به مواد مخدر) بود. همایش کوهنوردی بانوان بود که با محوریت نه به مواد مخدر وبا حضور کارشناسان که در خصوص کنترل خشم ،خشونت و استرس آموزش های دادندبرای بانوان برگزار شد.مسابقات چهارجانبه فوتسال برگزار کردیم که با قهرمانی تیم  ورزقان اتمام یافت و همچنین مسابقه طناب کشی بین کارکنان ادارجات شهرستان را خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت که در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی استان که این هفته برگزار شد شهرستان ما صاحب یک مقام دوّمی و دو مقام سوّمی شده است.

ریس اداره ورزش جوانان ورزقان با بیان این که مشکلات و کاستی های زیرساختی زیادی در این شهرستان وجود دارد، اشاره کرد: در سطح شهرستان دو سالن ورزشی در روستاهای آقبلاغ سفلی و اندریان در حال احداث است که به دلیل کمبود منابع مالی پیشرفت این پروژه ها تا امروز بیست الی سی درصد بوده .

مهندس احمدی ادامه داد امکانات ورزشی شهرستان در حد صفر است که باید مسئولان برای برطرف کردن این مشکل کمک کنند، تجهیز هیئت های ورزشی شهرستان مهمترین هدفی است که داریم و همچنین هیئت های که غیر فعال هستند را فعال خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت که متاسفانه باشگاه مس سونگون حمایت چندانی از رشته های ورزشی ندارد و تنها تیم باشگاه مس سونگون،تیم فوتسالش است. قضیه میزبانی این تیم در ورزقان بخاطر آماده نبودن زیر ساخت ها فعلا منتفی است.

مهندس احمدی در آخر گفت که: ما قهرمانی داریم که چند مدال جهانی دارد و می تواند  برای پیشرفت ورزش شهرستان کمک شایانی بکند .

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *