استانی 22 آبان 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اعزام اکیپ‌های هلال احمر آذربایجان شرقی به کرمانشاهندار/

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از آماده باش کامل تمامی نیروهای امدادی و مدیریت بحران استان خبر داد و گفت: اکیپ های هلال احمر به استان کرمانشاه اعزام شدند.

  به گزارش آوای ورزقان به نقل از ایسنا، محمد صادق پورمهدی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با اشاره به زلزله مهیب دیشب در مرز ایران و عراق گفت: به دلیل عمق کم وقوع این زمین لرزه در مرز جمهوری اسلامی ایران و عراق، تکان های شدیدی را در استان و به ویژه تبریز شاهد بودیم .

    وی با بیان اینکه از همان لحظات اولیه وقوع زمین لرزه، تمامی نیروهای امدادی و   انتظامی به حالت آماده باش کامل درآمدند افزود: شامگاه دیشب جلسه فوری شورای هماهنگی مدیریت بحران استان نیز در محل استانداری برگزار شد و کارگروه های یازده گانه این شورا نیز به حالت آماده باش کامل درآمدند .

    وی ضمن ابراز همدردی با مردم استان های زلزله زده و تسلیت به خانواده کشته شدگان این حادثه بیان کرد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از تمامی شهرها، این زمین لرزه در استان آذربایجان شرقی، هیچ گونه خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است .

      معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه از اعزام اکیپ های هلال احمر به استان کرمانشاه برای کمک به مصدومان این حادثه خبر داد و عنوان کرد: به دلیل ایجاد هماهنگی های هرچه بیشتر، هرگونه کمک استان به مردم استان های زلزله زده پس از اعلام نیاز ستاد بحران کشور انجام می شود و انتظار داریم مردم استان از سفر به استانهای زلزله زده برای کمک به هموطنان پرهیز کرده و کمک های خود را از طریق سازمان هلال احمر به استان های آسیب دیده در اثر زلزله ارسال کنند .

پورمهدی از تمامی هموطنان و بخصوص مردم استان خواست که ضمن حفظ خونسردی و هوشیاری خود در ایام وقوع بلایای طبیعی، اخبار و مطالب مربوط به این حادثه را از صدا و سیما و رسانه های معتبر پیگیری کرده و با استناد به برخی کانال های غیرمعتبر تلگرامی، به شایعات دامن نزنند .

وی تصریح کرد: با وجود طرح برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر فعال شدن گسل تبریز، این مطلب صحت ندارد و گسل زمین لرزه دیشب در استان آذربایجان شرقی قرار ندارد.

درادامه وی گفت:استان آذربایجان شرقی با تمام توان در خدمت مردم زلزله دیده کرمانشاه و سایر استان ها خواهد بود .

وی در پایان مجددا به خانواده های داغدار در استان کرمانشاه تسلیت گفت .

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *