استانی 12 آذر 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بسیج سازندگی سپاه عاشورا در مناطق زلزله زده غرب کشور ماموریت موفقی داشته است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ماموریت بسیج سازندگی سپاه عاشورا در ارائه خدمات امدادی و درمانی و همچنین خدمات سازندگی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه موفق بوده است .

به گزارش آوای ورزقان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلیمن سید محمد علی آل هاشم که به منظور بررسی عملکرد نیروهای خدمات رسان استان به مناطق زلزله زده کرمانشاه سفر کرده است با بیان اینکه کمک های مردمی ملت ایران در این منطقه بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است، گفت: بسیج سازندگی سپاه عاشورا از ساعات اولیه وقوع زلزله با حضور در منطقه غرب کشور وظیفه امداد رسانی و بازسازی را عهده دار شده اند و همچنان این خدمات در حال پیگیری است. امام جمعه تبریز افزود: نیروهای خدمات رسان و بسیج سازندگی سپاه عاشورا تا زمان تأمین کامل نیازهای مردم و اسکان کامل آنها در مناطق آسیب دیده علی الخصوص منطقه شیخ صالح حضور خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به ماموریت گروه های سازندگی و کادر درمانی استان آذربایجان شرقی در مناطق زلزله زده اظهار داشت: فداکاری بسیج و کادر مجهز درمانی اعزام شده به شهر سر پل ذهاب و منطقه شیخ صالح ستودنی است چرا که با تمام توان و امکانات لازم برای امدادرسانی در استان کرمانشاه حاضر شده اند.

حجت الاسلام والمسلیمن آل هاشم با تقدیر از عملکرد بیمارستان صحرایی شهید محلاتی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این مجموعه درمانی و کادر پزشکی مشغول ارائه خدمات درمانی به زلزله‌زدگان است و تاکنون چندین عمل جراحی در این بیمارستان‌ها انجام شده است.

وی افزود: خدمات مشابه این بیمارستان هم توسط کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز که در بیمارستان شهدای شهر سر پل ذهاب مستقر هستند به صورت شبانه روزی به مردم منطقه ارائه میشود.

سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا نیز گفت: گروه های بسیج سازندگی، آماد و پشتیبانی، فناوری ارتباطات و مخابرات و بهداری سپاه عاشورا با آماده باش کامل از ساعات اولیه وقوع حادثه زلزله در مناطق غرب حضوری فعال دارند.

وی افزود: در ۱۳روستای منطقه شیخ صالح شهر سر پل ذهاب تمامی خدمات امدادی و نجات در حال انجام است و بزودی بازسازی منازل مسکونی آن نیز با همکاری موسسه بعثت قرارگاه خاتم الانبیا شروع خواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده، گفت: خدمات درمانی کادر پزشکی بیمارستان صحرایی کوثر از کیفیت بالایی برخوردار است و نیروهای خدمات رسان از ساعات اولیه که اوج جراحات و ناراحتی مردم زیاد بود به وضعیت مردم زلزله زده رسیدگی کرده اند.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی،حجت الاسلام والمسلیمن سید محمدعلی آل هاشم به همراه سردار کریمیان در سفری ۲روزه به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه علاوه بر بازدید از مناطق روستایی، در جریان چگونگی انجام اقدامات جاری و برنامه های سپاه و بسیج به ویژه امکان سنجی احداث اسکان موقت مردم و استقرار تجهیزات و امکانات بهداشتی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *