استانی 14 آذر 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ورزقان از شهرهای برتر در بخش گردشگری است/باید کیفیت هزینه ها در بخش معلولان را بالا ببریم

دکترشکور اکبرنژاد ریس  شورای اسلامی کلانشهر تبریز در گفت گو با آوای ورزقان:  باید زمینه را برای حضور راحت معلولان در جامعه مُحیا کنیم واز صرف هزینه‌های بی مورد در جامعه برای معلولان باید به طرف هزینه های اساسی و با کیفیت حرکت کنیم.

وی گفت:اگر بخواهیم در جامعه معلولان راحت زندگی کنند باید همه جا در همه ادارات و مکان های عمومی بخش های مختص معلولان احداث شود.

دکتر اکبرنژاد گفت: وظیفه دولت است و باید به استخدام معلولین توجه ویژه کند و راه را برای حضوراین ها آسان تر کند.

ریس شورای اسلامی تبریز با اشاره به فساد مالی و اختلاس های سال های اخیر  افزود: باید امکان اتفاق افتادن جرم را به حداقل برسانیم و باید در مراحل اول از وجود فساد جلوگیری کنیم.

وی در ادامه گفت: اگر بخواهیم در بخشی موفق باشیم باید از متخصصان آن بخش کمک بگیریم هیچ کسی نمی تواند تنهای مشکلات حل کند و من از فرماندار و شهردار ورزقان درخواست می کنم برای خود مشاورانی انتخاب کنند تا در امورات کمک حالشان باشد.

وی در ادامه افزود: معلولیت محرومیت نیست و مرکز آموزشی فنی حرفه‌ای ورزقان می تواند مکان مناسبی برای برای آموزش مددجویان سازمان بهزیستی باشد .

دکتر شکور اکبرنژاد باتوجه به پتانسیل گردشگری شهرستان ورزقان افزود: ورزقان از شهرستان های  گردش پذیر استان است و ما آماده حمایت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این شهرستان هستیم و حتما برای تبریز ۲۰۱۸ تاثیرات خوبی خواهد داشت .

وی در آخر گفت : ورزقان آثار باستانی و طبیعی زیادی دارد که بهانه خوبی برای حضور سرمایه گذاران است و باید صنعت گردشگری را با تکنولوژی های بروز ایجاد کنیم.

گفتنی است :ریس شورای شهر تبریز به خبرنگار آوای ورزقان قول همکاری و کمک کردن در محرومیت زدایی این شهرستان را داد و بعد از گفت گوبا حضور مهندس سلیم زاده شهردار ورزقان از کمپ گردشگری سد زرآباد بازدید کرد

 

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *