استانی 26 آذر 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

همه دیدند که خطای بازیکن ما پنالتی نبود/ باید با قهرمانی ذهنیت منفی هواداران را پاک کنیم/ پیگیر احقاق حق‌مان هستیم

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج؛ با اشاره به صحنه جنجالی دیدار تیمش مقابل حفاری اهواز که در نهایت منجر به از دست رفتن ۲ امتیاز حساس خانگی برای تیم فوتسال مس سونگون تمام شد، اظهار داشت: آنچه مشخص و پرواضح است همه خطای بازیکن ما را دیدند که پشت محوطه جریمه انجام شد و اذعان دارند خطا بیرون از خط بود و نباید پنالتی اعلام می‌شد ولی با تمام این تفاسیر قضاوت درباره آن را بر عهده کارشناسان می‌گذاریم.

وی ادامه داد: در روزی که هوداران‌مان مثل تمامی دیدارهای خانگی این فصل با شور و هیجان خاصی تیم خود را تشویق می‌کردند و حق‌مان پیروزی بود، متاسفانه شرمنده آنها شدیم و نتوانستیم با نتیجه مناسب به خانه‌هایشان بدرقه کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان در واکنش به این موضوع که با اتفاقاتی که در فصل‌های اخیر در فوتبال کشورمان رخ داده، مردم آذربایجان معتقدند خود فدراسیون مانع از قهرمانی تیم‌های این دیار می‌شود، گفت: نه اینطور نیست، شاید یک سری ذهنیت‌ها باعث شده هواداران فکر کنند که فدراسیون می‌خواهد مانع از قهرمانی مس شود ولی با این وجود من خودم به شخصه چیزی ندیدم و سعی می‌کنیم شرایطی را بوجود آوریم که مس با اقتدار به قهرمانی برسد و این ذهنیت باطل شود.

کافی خاطرنشان شد: هیچ کس نمی‌تواند قول قهرمانی بدهد لیکن باید بگویم ما از سال گذشته با برنامه منظم و همچنین جذب بازیکنان توانمند کمر همت برای قهرمانی بسته‌ایم و همه ارکان باشگاه هم‌قسم شده‌ایم تا به این هدف برسیم و جام قهرمانی مسابقات را که کوچکترین هدیه به هواداران‌مان خواهد بود، به آنها تقدیم کنیم.

وی در خاتمه از پیگیری اجحاف صورت گرفته در حق تیمش خبر داده و عنوان کرد: قطعا برای دفاع از حق و حقوق باشگاه اقدام خواهیم کرد. ما قبل از این دیدار درباره حوادث بازی قرچک از طریق فدراسیون پیگیر شده بودیم و با اتفاقاتی که در آن مسابقه رخ داد، بحث این بود که شاید مردم آذربایجان ذهنیت بدی نسبت به قضاوت آقای عرض‌پیما داشته باشند و با اینکه مطمئنا حرف و حدیثی متوجه شخصیت ایشان نیست ولی ما خواهش کردیم تا در جایی که روی داور حساسیت وجود دارد، داوران با وسواس خاصی انتخاب شوند که متاسفانه اینگونه نشد

 

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *