اسلایدر 03 دی 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کسب رتبه یک در استان/ اجرای عملیات روستا به روستا از سال آینده/برگزاری دوره های تخصیصی

گفت گوی اختصاصی آوای ورزقان با رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان:

 

آتمیانلو با اشاره به این که این مرکز در سال ۸۹ در هفت رشته آموزشی‌ معدن.برق ساختمان، خیاطی، اتومیکانیک.صنایع چوب.فناوری اطلاعات افتتاح شده گفت: در حال حاضر رشته های برق صنعتی.جوشکاری وعمران نیز در حال تجهیز است و آماده خدمت به مردم شهرستان هستیم.

وی در ادامه به کارهای انجام گرفته در حوزه آموزش اشاره کرد و گفت: دوره های آموزشی رشته های برق ساختمان وتعمیر اتومبیل های سواری بنزینی، پرورش دهنده زنبوعسل ،جوشکاری گاز خانگی و تجاری،دوره ای عمومی معدن ،فن ورز شبکه هوایی ،ایمنی در برق ،درودگری ،کابینت سازی ومعرق کاری ،پرورش دهنده ماهیان زینتی ،سرویس نگهداری خودرو،اتوماسیون اداری و GPS در این مرکز برگزار می شود.

وی گفت: در ۴ روستای صومعه دل،کاسین،دیزج ملک وگویجه سلطان دوره های آموزشی برگزار شده وانجام نیاز سنجی آموزشی های فنی و حرفه ای در روستاهای ورزقان و خاروانا را هم پی کردیم و در حال حاضر دوره های آموزشی را که استقبال خوبی صورت گرفته  درخاروانا برگزار می کنیم.

رئیس مرکز فنی وحرفه ای شهرستان ورزقان  در ادامه به نهایی شدن صدور سند مالکیت مرکز اشاره کرد و گفت: چند کار را در اولویت قرار دادیم که به ترتیب تعمیرات ساختمان مرکز که از زلزله سال ۹۱ آسیب دیده بود، ایجاد و تجهیز سالن آزمون آنلاین، تخصیص خودرو برای اداره، تجهیز گارگاه رشته ها، اخذ مجوز برای چند گارگاه و سازماندهی مهمان سرا که جا دارد از حمایت های مسولان شهرستان تشکر کنیم.

وی افزود: در کنار خدمت به مردم درآمدزایی خوبی هم از بابت انجمن صنفی کارگران ساختمانی، شرکت های تابع اداره گاز، دانشگاه پیام نور،کمیته امداد،شرکت های اداره برق و شرکت های حمل نقل برای مرکز داشتیم که ارزش ریالی آن بالغ بر چهارصد وبیست میلیون ریال است.

آتمیانلو گفت:  در بخش محرومیت زدایی که در اولویت مرکز است همکاری خوبی با سپاه ورزقان و کمیته امداد،فرمانداری،آموزش وپرورش،اداره کارتعاون ورفاه اجتماعی،جهادکشاورزی و نیروی انتظامی داشتیم واز این رو برای چند طرح خود اشتغالی وام های کم بهره ای از طریق اداره صنعت معدن پرداخت می شود.

وی در ادامه ازاخذ مجوز واگذاری برخی از امورات آزمون مرکز به دفاتر پیشخوان خبر داد و گفت: ازآن جا که معادن مختلفی در شهرستان وجود دارد امیدواریم با تجهیز کارگاه معدن در مرکزشهرستان دراستان آذربایجان شرقی به عنوان  مرکز پایلوت باشیم.

آتمیانلو افزود: برگزاری کلاس های عملی رشته کابینت سازی مدارس و احیای آموزشگاه های آزاد و حمایت ازآموزشگاه های آزاد در قالب عقد قرار داد با کمیته امداد و سازماندهی امورات آموزشگاه های آزاد در شهرستان و صدور مجوزبرای تاسیس آموزشگاه و همچنین افزایش رشته های قابل اجرا درآموزشگاه های آزاد از دیگر برنامه های اجرا شده در این مرکز بوده.

رئیس فنی وحرفه ای ورزقان  با اشاره به این که اقدامات و خدمات این مرکز گسترده است گفت: در مجتمع ارمغان اداره بهزیستی آموزش خیاطی برگزار کردیم که نتیجه خوبی داد و برای روحانیون شهرستان نیز دوره آموزش فناوری اطلاعات  برگزار شده است.

آتمیانلو گفت: در تابستان امسال با حضور بیش از ۸۰ نفر از دانش آموزان علاوه بر گذراندن کارورزی، دوره های Gis،Gps و تابلو برق صنعتی را برگزار کردیم و برای سال آینده نیز برنامه ریزی شده تا برای اوقات فراخت دانش آموزان کلاس دایر شود.

وی در ادامه گفت: دوره های مسول ایمنی در معدنHse  مقدماتی و پیشرفته برای اولین با در شهرستان برگزار می شود و در راستای فرهنگ سازی کارگاه های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر، مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی با همکاری سپاه و نیروی انتظامی برگزار کردیم.

وی در آخربه کسب رتبه یک مرکز فنی وحرفه ای  شهرستان ورزقان در استان اشاره کرد و گفت: برای دسترسی راحت مردم ازسال ۹۷ آموزش های مهارتی فنی وحرفه ای را گسترش خواهیم داد و عملیات روستا به روستا و خانه به خانه را اجرایی خواهیم کرد

گفتنی است فنی مرکزحرفه ای ورزقان با پوشش هر ۷ آیتم ابلاغی و با عمل کرد۱۵۷ درصدی برش ابلاغی در سطح استان رتبه یک را کسب کرده.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *