اسلایدر 06 دی 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پاسخ دندان شکن به سران فتنه/مردم تا پای جان بر حفظ اصول خود ایستادند/

سرهنگ پاسدار موسی صفی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار آوای ورزقان، تجلّی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکای و بزرگداشت آن به عنوان یکی از ایام الله‌های سال که در تقویم جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد تاکید کرد و گفت :حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ۸۸ را حماسه‌ای جاوید، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرینی در افتخارات امت اسلامی برشمرد.

وی اظهار داشت: ۹ دی نماد بصیرت مردمی بود که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب خود ایستاده اند و با صدای بلند و رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابرشان بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

وی گفت:  ۹ دی نه تنها صحنه بصیرت مردم ایران اسلامی بود، بلکه به دشمنان فهماند که در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده‌اند مردم کشور راه را گم نکرده و پشت سر رهبری و ولایت مطلقه فقیه، رکن رکین و عمود خیمه انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان تصریح کرد: حماسه ۹ دی ظرفیت واقعی انقلاب اسلامی، ظرفیت لازم در مواجه با تهدیدات، رویارویی با چالش های پیچیده، عبور از گردنه های سخت، مهار فتنه و بالاخره توانست پیوند جریان فتنه با خارج از کشور را آشکار کند و سناریوی گسترده غرب برای براندازی نظام و بر آوردهای جریان یافته را فرو ریخته و در هم شکند.

وی خاطر نشان کرد: قیام ۹ دی پاسخ دندان شکنی بود به مدعیان سران فتنه، چرا که از آن روز به بعد نه می توانند مدعی امام باشند و نه مدعی مردم، چون این‌ها هر دو مسیر را خراب کردند و ادعای پیمودن این راه بدون حرکت در مسیر ولایت دروغی بیش نیست.

سرهنگ صفی اظهار داشت: نمی توان ادعای خط امامی داشت اما از ولایت عبور کرد، نمی توان ادعای مردمی بودن داشت ولی حرکت میلیونی آن ها را پاس نداشت، نمی توان هم انقلابی بود و هم به دنبال جای پا برای ضد انقلاب در سر قدرت گشت.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *