استانی 06 دی 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

می‌خواهیم با اقتدار قهرمان شویم نه با تفاضل گل/ آرزو دارم عنوان بهترین دروازه‌بان سال جهان به ایران برسد/ اگر حمایت می‌شدم رسانه‌های کشوری نام من را از قلم نمی‌انداختند

به گزارش آوای ورزقان ؛ علیرضا صمیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج ابتدا با اشاره به دیدار تیمش مقابل هیات فوتبال قم که با برتری پرگل لاله‌های نارنجی آذربایجان همراه شد، اظهار داشت: علیرغم اینکه با تیم قعرنشین بازی داشتیم اما دیدار سختی بود و خوشحالم که توانستیم با برد قاطع فاصله ۵ امتیازی خومان را با گیتی‌پسند حفظ کنیم. ما ۳ بازیکن کلیدی خود را هم در اختیار نداشتیم و برای همین فشار زیادی را متحمل شدیم و از طرفی با توجه به اینکه تیم هیات فوتبال قم در آستانه سقوط قرار داشت، آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند و این کار را برای ما سخت کرده بود.

وی در واکنش به فحاشی‌های صورت گرفته از سوی هواداران قمی گفت: بالاخره در هر شهری هر تیمی هوادار خاص خودش را دارد و بعضی اوقات تیم و بازیکنان خودشان را تشویق می‌کنند و برخی مواقع نیز شاهد بودیم که به حریف بی‌احترامی کرده‌اند ولی درکل چیزی خاصی نبود و من خودم به شخصه پیگیر شعار تماشاگران نیستم چراکه معتقدم حضور آنها موجب جذابیت بازی‌ها می‌شود و وجود تماشگر برای هر بازی لازم است.

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در خصوص دیدار تیمش با مقاومت البرز با بیان اینکه مس سونگون در بازی‌های باقی مانده خود فقط به پیروزی فکر می‌کند، تصریح کرد: دیدار فردا برای ما خیلی مهم است چراکه پیروزی در این بازی ما را در آستانه قهرمانی قرار خواهد داد، با این حال باید بگویم ما با وجود اینکه برای دست‌یابی به مقام قهرمانی از ۳ بازی باقی مانده خود نیاز به ۴ امتیاز داریم ولی هدف‌مان کسب ۹ امتیاز کامل است و می‌خواهیم با اقتدار جام قهرمانی را بالای سر ببریم نه با تفاضل گل و اختلاف یک امتیاز.

صمیمی یادآور شد: ما درست است که در بازی رفت مقاومت قرچک را شکست دادیم اما نباید این تیم را دست کم بگیریم چون آنها در ترکیب خود بازیکنان جوانی دارند که می‌خواهند خودشان را نشان دهند و می‌توانند برای ما دردسرساز شوند. مقاومت مربی بسیار فهیمی دارد و از بازیکنان با تجربه‌ای هم برخوردار است. آنها با اینکه در رده‌های پایینی جدول قرار دارند و برای سقوط نکردن می‌جنگند اما قطعا با بازیکنانی که دارند در لیگ می‌مانند. امیدوارم مسابقه خوبی از آب در بیاید و در آخر ما برنده بازی باشیم و بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

وی همچنین در خصوص حضورش در جمع ۱۰ دروازه‌بان برتر فوتسال دنیا و کاندیداتوری کسب عنوان بهترین گلر سال جهان ابراز داشت: خوشبختانه با کمک هم تیمی‌هایم در مس سونگون و تیم ملی و همچنین مربیان زحمت‌کشم توانستم برای دومین سال پیاپی جزو ۱۰ دروازه‌بان برتر قرار گرفته و کاندیدای بهترین گلر سال فوتسال جهان شوم که از این موضوع خیلی خوشحالم. آرزوی هر بازیکنی است که بهترین دروازه‌بان جهان شود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم ولی هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد. البته سپهر محمدی هم در این لیست قرار دارد که برای اولین بار کاندیدا شده است. ما هر دو نماینده فوتسال ایران هستیم و امیدوارم با کسب مقامی مناسب شرمنده اهالی فوتسال، دروازه‌بانان و مردم ایران نشویم.

این بازیکن تأکید کرد: مطمئناً حضور ۲ دروازه‌بان از ایران و قاره آسیا در بین دروازه‌بانان برتر دنیا نشانگر سرآمدی دروازه‌بانان فوتسال ما در جهان است و به عقیده من در آینده ایران در این لیست نمایندگان بیشتری خواهد داشت چراکه دروازه‌بانان جوان ما بسیار مستعد هستند و من یقین دارم آنها آینده درخشانی دارند و ان‌شاءالله سال‌های آتی هم همینطور کاندیدا خواهیم داشت. آرزو دارم امسال عنوان بهترین دروازه‌بان سال جهان به ایران برسد و مهم نیست که کدامیک از ما باشد چون برای من موفقیت کشورمان در اولویت قرار دارد و مطمئن باشید تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا به قولی که بابت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا داده‌ایم عمل کنیم.

صمیمی در ادامه با انتقاد از برخی رسانه‌های کشورمان که به صورت تبعیض‌آمیز به حضور دروازه‌بانان ایران در بین برترین‌های جهان پرداخته بودند، متذکر شد: از آنجایی که سپهر محمدی اصفهانی است و تنها بازیکن دعوت شده به تیم ملی که اهل این شهر می‌باشد، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری از انتخاب محمدی حمایت کردند اما از من حمایت چندانی نشد که از این موضوع ناراحت هستم. البته من به رسانه‌های تبریز حق می‌دهم شاید من در اصل اهل این شهر نباشم و به همین دلیل است که زیاد حمایت نشدم اما باید بدانید من سه سال است که خودم را تبریزی می‌دانم و انتظار حمایت بیشتری را داشتم.

وی اضافه کرد: به نظرم در تبریز رسانه‌ها توجه کمتری به فوتسال دارند و این تقصیر هیچ کس نیست چون متاسفانه این رشته در کل کشور مظلوم واقع شده است؛ از سویی با توجه به اینکه در تبریز تمرکز رسانه‌ها به فوتبال و تیم‌های تراکتورسازی، گسترش فولاد، ماشین‌سازی و یک سری تیم‌های دیگر است، در حق فوتسال کم لطفی می‌شود. اهالی رسانه استان باید در حمایت از تیم مس همت کنند و فکر می‌کنم اگر از من که نماینده مس سونگون ورزقان در بین دروازه‌بانان برتر دنیا هستم، حمایت می‌شد، بدون شک رسانه‌های کشوری نام من را از قلم نمی‌انداختند.

دروازه‌بان با اخلاق مس سونگون عنوان داشت: درحال حاضر مس سونگون در شرف قهرمانی قرار دارد و کسب چنین عنوانی با در نظر گرفتن این نکته که نماینده ایران در آسیا هم خواهیم بود، افتخار کمی نیست. قبول دارم تراکتورسازی تیم اول آذربایجان است و خود بنده هم طرفدار و پیگیر نتایج این تیم هستم ولی از رسانه‌های استان هم گله‌مندم چون شما اهالی رسانه امسال از قضیه مس سونگون که تنها نماینده آذربایجان در لیگ برتر فوتسال است، خیلی راحت عبور کردید درحالی که باید بُلد می‌شد.

صمیمی در خاتمه با قدردانی از حمایت‌های هواداران تیم مس سونگون گفت: جا دارد از هواداران‌مان که همیشه پشتیبان ما بوده‌اند تشکر کنم. آنها در طول فصل با جان و دل از تیمشان حمایت کردند و بخصوص در بازی با حفاری اهواز که واقعا سنگ تمام گذاشتند و من به شخصه شوکه شدم. اعتراف می‌کنم در این ۳ سالی که در تبریز بازی می‌کنم چنین حمایتی ندیده بودم ولی خیلی ناراحت‌کننده بود که در آخر بازی نتوانستیم زحمات‌شان را جبران کنیم و شرمنده شدیم، اما این قول را از طرف خودم و بچه‌های تیم به هواداران و مردم آذربایجان می‌دهم که ۲۰ دی ماه جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال را تقدیم آنها خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *