اسلایدر 08 دی 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برخورد جدی با معلمانی که دانش آموزان را تنبیه می کنند/ یک معلم برای یک دانش آموز/ کسب مقام ششم در استان

عادل ملک زاده با اشاره به تجهیز مدارس ورزقان عنوان کرد: معدن مس سونگون حمایت قابل توجهی از آموزش و پرورش ورزقان داشته تای جای که صد میلیون تومان به مدارس شبانه روزی کمک کرده و همچنین  با پرداخت دویست و پنجاه میلیون تومان برای پرداخت قبض حامل های انرژی مدارس از ما حمایت کردند.

مدیر آموزش و پرورش ورزقان در گفت گو با خبرنگار آوای ورزقان؛ از تجهیز سالن اجتماعات  آموزش و پرورش به ارزش ریالی دویست و پنجاه میلیون تومان خبر داد .

وی در ادامه به مدارس در دست ساخت اشاره کرد و گفت: مدرسه دوازده کلاسه مهدیه با مشارکت هلال احمر تهران، مدرسه شش کلاسه آقابابا با مشارکت خییر، مدرسه چهار کلاسه دیزصفرعلی با مشارکت خییرومدرسه سه کلاسه شخیملو با مشارکت بانک ملی در دست ساخت است.

ملک زاده به دیگر اقدامات انجام گرفته اشاره کرد و گفت: به صد نفر از دانش‌ آموزان بی بضاعت لباس اهدا شده و هزار بسته آموزشی و فرهنگی وعلمی بین دانش آموزان  منطقه پخش شده است و همچنین جشنواره های مختلف  علمی و فرهنگی و کلاس های کنکور  برگزار شده است.

وی گفت: برای اولین با در شهرستان کمبود معلم نداریم و حتی در تعدادی از روستاها برای یک دانش آموز یک معلم داریم  که شامل روستاهای ساری چمن، خیردین و چند روستای دیگراست.

ملک زاده گفت: در اداره به تعداد ۵۴۳ نفر نیروی رسمی و۵۷ نفر حق‌التدریس و ۸۰ نفر دانشجو معلم و ۱۵۰ نفر نیروی بازنشسته وجود دارد و از نظر تعداد نیرو مشکلی نداریم.

مدیر آموزش پرورش ورزقان به مشکلات حوزه کاریش اشاره کرد و گفت : نیاز مبرم به نیروهای کادر خدماتی لازم است  و همچنین مشکلات سرانه مدارس که امیدواریم مسئولان در حل این مشکلات ما را یاری کنند یعنی کمک به آموزش پرورش لازم است و انتظار داریم دهیاران و شورای اسلامی روستاها از مدارس مثل بقیه بخش ها حمایت کنند.

وی گفت: پروژه مسکن مهر و سالن ورزشی مدرسه جواد الائمه تمام شده و بعد از نصب کنتور های گاز و برق و …  افتتاح و به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان شهرستان قرار خواهد گرفت.

ملک زاده افزود نیاز فوری به ساخت دو مدرسه در شهر ورزقان ، یک مدرسه در روستای صومعه‌دل، یک مدرسه در روستای دیزج ملک، یک مدرسه در روستای کاسین و یک مدرسه در روستای جاجان داریم که حمایت مسئولان را می خواهد.

مدیر آموزش و پرورش ورزقان با اشاره به ممنوعیت تنبیه بدنی دانش آموزان گفت: اگر گزارشی از تنبیه بدنی دانش آموزان توسط معلمان برسد بلافاصله برخورد و پرونده به تخلفات اداری ارجاع دادا می شود و بنده خود پیگیری این موضوع هستم و اجازه نخواهم داد کسی با دانش آموز با پرخاشگری و تنبیه برخورد کند

وی گفت: در شهرستان ورزقان ۶۴۵۳ دانش آموز داریم که ۷۵۰ نفر در پیش دبستانی و ۳۴۶۸ نفر در ابتدای و ۱۲۸۵ نفر در دوره اول متوسطه و ۹۴۸ نفر در دوره دوم متوسطه در حال تحصیل هستند و برای همه دانش آموزان معلم داریم.

عادل ملک زاده به کسب مقام برتر استانی در بین ۳۹ ناحیه اشاره کرد و گفت: کسب مقام ششم در استان  که ۳۶ آیتم سخت را مورد بررسی قرار دادند بودند کار سختی بود و جا دارد از همه مسولان و همکاران و دانش آموزان که  با افزایش دو نمره ای معدل آن ها تاثیر زیادی  در موفق شدن اداره  داشت تشکر و قدر دانی کنیم.

مدیرآموزش و پروش ورزقان در آخر به حماسه نهم دی ماه اشاره کرد و گفت: روز ۹ دی روز بصیرت است ،با تدابیری که مقام معظم رهبری  داشت فتنه‌ای که ایجاد شده بود خاموش شد و این روز برای همیشه در یاد ملت ایران ماندگار خواهد شد و باید با برگزاری مراسم های مختلف این روز را گرامی بداریم.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *