استانی 24 دی 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پیام تقدیر و تشکر مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان:

به گزارش آوای ورزقان ، مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان پس از قهرمانی این تیم در لیگ فوتسال کشور پیامی صادر کرد که مت پیام به شرح زیر است:

‎قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور شادمانی به وسعت دل‌های بزرگ مردم آذربایجان شرقی به ویژه مردمان دیار سونگون و ورزقان آفرید که این شادی را مهمترین و بهترین ثمره همه تلاش‌های اعضای این تیم و باشگاه مس سونگون می‌دانیم.
‎امروز خدا را شاکریم که در کنار نام مس و سونگون می‌توانیم این جام زرین را شناسه آن کنیم و از این رو این افتخار را به همه‌ی زحمتکشان صنایع مس ایران تقدیم نمائیم.
‎برای کسب این افتخار، بزرگان زیادی در کنار باشگاه مس سونگون ایستادند که این افتخار بدون همراهی و دست یاری آن‌ها هرگز محقق نمی‌شد. بزرگانی که با سیل پیام‌های تبریک خود به باشگاه مس سونگون نشان دادند که این افتخار تنها از همدلی و همراهی این بزرگواران حاصل شده است که بی حضور آن‌ها هرگز این شادی مشترک امروز به ثمر ننشسته بود و از همین رو به نمایندگی از مجموعه باشگاه مس سونگون از همه‌ی این مقامات و مسئولین کمال تشکر را دارا می‌باشم.
‎بی شک تداوم موفقیت‌های از این دست با این همدلی و همراهی صادقانه،  بیش از پیش در انتظار مجموعه‌ی باشگاه مس سونگون خواهد بود و حضور دستان گرم همه بزرگوارن موجب دلگرمی مجموعه ورزشی مس سونگون خواهد بود.

‎با افتخار و تقدیم بهترین ها

‎محمد رضا کافی
‎مدیر عامل باشگاه مس سونگون

 انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *