اسلایدر 27 دی 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کلاس داوری و مربیگری در ورزقان برگزار می شود

رئیس هیئت فوتبال شهرستان ورزقان درhttp://گفت گو با آوای ورزقان  اظهار کرد: در سال ۹۵ مسابقات فوتسال جام فجر با حضور ۱۳ تیم از روستاهای مختلف در شهرستان ورزقان  برگزار کردیم که جوایز تیم های برتر از محل حق ثبت نام تیم ها پرداخت شد و امیدواریم برای این دوره نیز برگزار کنیم.

اکبر سلیمانی در ادامه به دیگر فعالیت های هئیت فوتبال اشاره کرد و گفت:  برگزاری مسابقات فوتسال جام نوروز در روستای جاجان که با استقبال خوبی انجام شد و همچنین در روستای سقای که از توابع بخش خاروانا است مسابقه جام نوروز برگزار شد و از تیم های منطقه دیزمار نیز  در این جام حضور داشتند به خوبی برگزار شد.

وی در ادامه  به حمایت از تیم های شهرستان ورزقان برای حضور در مسابقات استانی و منطقه ای اشاره کرد و گفت حضور ۳ تیم از شهرستان ورزقان در مسابقات فوتبال جام  ارسباران که در شهرستان اهر برگزار شد ،نقطه قوتی برای شهرستان بود.

سلیمانی در ادامه افزود : مسابقات چهار جانبه فوتسال جوانان که با حضور چهار تیم مس سونگون  ورزقان و یک تیم از هوراند و دو تیم از شهرستان اهر برگزار شد و با میزبانی ورزقان و قهرمانی تیم  جوانان مس سونگون ورزقان به پایان رسید.

وی به بخش آموزش اشاره کرد و گفت: برای بانوان در تابستان کلاس آموزشی با همکاری باشگاه مس سونگون برگزار شد  و همچنین یک دوره آموزشی فوتسال نیز برای جوانان و نوجوانان برگزار کردیم.

رئیس هیئت فوتبال ورزقان گفت: هم اکنون مسابقات فوتسال جام سردار شهید ذاکر حیدری با حضور ۱۴ تیم و با همکاری تربیت بدنی سپاه ورزقان در حال برگزاری است و چند روز دیگر با معرفی تیم قهرمان و اهدای جوایز پایان خواهد یافت.

وی در ادامه به کسب مقام چهارمی تیم فوتسال جوانان مس سونگون در استان  آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت : مسابقات قهرمانی  فوتسال استان  با حضور تیم مس سونگون و ۱۹ تیم دیگر از امروز چهارشنبه برگزار می شود که امید زیادی به قهرمانی این تیم داریم.

وی در آخر از برگزاری مسابقات فوتسال جام دهیاری و همچنین از برگزاری کلاس داوری و مربیگری در شهرستان ورزقان خبر داد.

گفتنی است رئیس هیئت فوتبال ورزقان در مورد باشگاه مس سونگون که هنوز مهر قهرمانیش در لیگ فوتسال خشک نشده  حرفی نزد و تنها از حمایت نکردن باشگاه گلایه کرد و صحبت هایش را به آینده نزدیک موکول کرد.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *