اسلایدر 25 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ظرفیت بالای شهرستان ورزقان در زمینه معادن

فرماندار ورزقان در گفت و گو با آوای ورزقان معادن موجود در شهرستان را عنایت خداوند به مردم شهرستان دانست و افزود: شهرستان ورزقان ظرفیت های بالایی در زمینه معدن دارد.

علی وفادار۸ معدن از ۱۲ معدن موجود در شهرستان را فعال عنوان کرد که به این شرح می باشند: معدن مس سونگون ، معدن مس هفت چشمه ، معدن سنگ آهن آوان ، معدن مرمریت ارزیل طرزم ، سنگ لاشه کرویق ، معدن طلای اندریان(استرگان) ، معدن طلای مزرعه شادی ، معدن آهک ارزیل وچندین معدن شن و ماسه.

وی اظهار کرد: درمعدن طلای اندریان کار خانه در حال احداث و درحال بهره برداری است، معدن طلای مزرعه شادی تجهیز کارگاه شده است و از سال۹۴ شروع به فعالیت می کند و معدن سنگ لاشه کرویق در حال بهره برداری است و بقیه معادن طی مراحل راه اندازی می شوند.

علی وفادار اولویت استخدام در معادن شهرستان را با کارجویان بومی دانست و گفت: در همین راستا رشته های مرتبط با معدن در دانشکده سهند ودانشگاه آزاد اسلامی ورزقان ایجاد شده است ودر صورت نبود نیروی انسانی در رشته های تخصصی در شهرستان نیروی انسانی مورد نیاز از خارج از شهرستان تأمین می شود و به صلاح معدن است از نیرو های بومی استفاده کند.

وی از سرمایه گذاران تشکر کرد و از مردم شهرستان خواست تا با سرمایه گذاری های خود درشهرستان به پیشرفت منطقه کمک کنند و از تلاش های شبانه روزی استاندار آذربایجان شرقی برای رفاه مردم تشکر کرد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *