اسلایدر 02 بهمن 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

مهم ترین وظیفه ما رشد حوزه تعلیم و تربیت است

رئیس آموزش و پرورش منطقه خاروانا؛ برنامه محوری را عامل موفقیت و کیفیت مطلوب آموزشی عنوان کرد.

به گزارش آوای ورزقان؛ شهرام حبیبی در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه خاروانا اظهار داشت: یکی از مهم ترین وظایف ما رشد و ارتقای حوزه تعلیم و تربیت منطقه است.
وی با تأکید بر اجرای فعالیت های اساسی و زیربنایی در همه حوزه ها به ویژه آموزش و پرورش افزود: توجه به حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت زیربنای همه خدماتی است که در یک جامعه می توان ارائه کرد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه خاروانا ادامه داد: اولین دغدغه ما اجرای دقیق برنامه ها است و مدیران آموزش و پرروش به انجام کارها به سبک و سیاق گذشته عادت دارند اما نگاه برنامه محوری از رویکردهای مسئولین آموزش و پرورش است.

بخشدار خاروانا نیز در این جلسه ایجاد تحول در هر جامعه ای را منوط به تحول در نظام تعلیم و تربیت آن جامعه عنوان کرد و گفت: برداشتن گام های اساسی یکی از مهم ترین برنامه هایی است که باید در این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

انبارته با اشاره به برنامه ریزی و تبیین راهکارهای ارتقای سطح کیفی آموزش افزود: باید برای رسیدن به این مرحله بدانیم که از نظر کیفی، آموزش ما در چه جایگاهی قرار داشته و برای ارتقا نیازمند چه راهکارهایی است.

وی با بیان اینکه در زمینه تجهیزات و فضای آموزشی نیز باید گام‌های موثری برداشته شود گفت: با توجه به کمبود اعتبارات دستگاه های دولتی برای کمک به آموزش و پرورش در این خصوص، می توانیم از ظرفیت خیران بیشتر بهره مند شویم.

بخشدار خاروانا با بیان اینکه تاکنون توانسته ایم از این ظرفیت به نفع آموزش و پرورش منطقه استفاده کنیم یادآور شد: استفاده از این پتانسیل و ظرفیت یکی از راهکارهای ارتقای سطح کمی و کیفی نظام تعلیم و تربیت شهرستان است.

انبارته موفقیت دانش آموزان منطقه خاروانا در حوزه های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و تربیتی را ستود و گفت: تدین و باورهای دینی مهمترین عامل موفقیت دانش آموزان است.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *