اسلایدر 06 بهمن 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مسئولان باید به فکر اشتغال مردم منطقه باشند/

امام جمعه ورزقان با اشاره به قبل انقلاب و حضور آمریکایی ها در ایران گفت: هیچ کس حق دخالت و اعتراض نسبت به آمریکایی ها را نداشت و ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران بودند و هر کاری می کردند در کشور و کسی اجازه نظر دادن نداشت و ثروت زیادی از کشور را غارت کردند.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه گفت: الان در دنیا عزت و اقتدار داریم ولی قبل انقلاب فقط نوکری آمریکا را می کردند و با این که در برجام امتیازاتی به دشمن دادیم ولی عزتمان را حفظ کردیم و از دست ندادیم و دنیا می داند که چهار دهه انقلاب اسلامی با آن ها می جنگد و  همه جا شکست دادیم.

وی به چهار عوامل پیشبرد انقلاب اشاره کرد و گفت: انقلاب باید به اسلام تعهد داشته باشد و نباید این را فراموش کنیم و حضور مردم در صحنه ها بهترین نوع حضور است و پیروی از رهبر که برای پیشرفت واجب است و دولت مردان نباید از مردم فاصله بگیرند و باید این فاصله از بین برود.

خطیب نماز جمعه ورزقان افزود: باید مبارزه با فساد را در اولویت قرار دهند و با مفسدان برخورد کنند و هر کسی که فاسد است را به مردم معرفی کنند.

مهدوی گفت: اروپایی ها می خواهند برجامی دیگر را اجرا کنند و در مورد مسئله موشکی مذاکره کنند ولی باید بدانند جمهوری اسلامی هیچ وقت اجازه نخواهد داد مسئله موشکی را مورد مذاکره قرار دهند و هر وقت هر چقدر بخواهیم تولید و برد موشک ها را افزایش می دهیم.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند جمهوری اسلامی هیچ وقت از مسئله فلسطین،یمن،لبنان،عراق،سوریه،بحرین کوتاه نخواهیم آمد.

امام جمعه ورزقان در آخر گفت: بحث اشتغال باید در شهرستان ورزقان در اولویت کاری قرار گیرد و باید از تولید کنندگان حمایت ویژه کنند و باید به محرومیت زدایی توجه ویژه کنند تا منطقه از محرومیت خلاص شود.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *