حوادث 21 آذر 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

زنان عاشق با “گنجشک‌های مرده” فریب خوردند!/ زن جوان با کلاهبرداری از خانم های ساده لوح میلیاردر شد

آوای ورزقان:زنان عاشق با "گنجشک‌های مرده" فریب خوردند!/ زن جوان با کلاهبرداری از خانم های ساده لوح میلیاردر شد

به گزارش آوای ورزقان،سرهنگ” ستار خسروی” رییس پلیس آگاهی استان اصفهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: متاسفانه علی رغم توصیه ها و هشدارهای پلیس به دلیل اعتمادی که مردم به افراد رمال و فالگیر پیدا می کنند و به سمت آنان می روند این موضوع باعث فعالیت پنهانی این گونه افراد در جامعه ما می شود و منجر شده تا عده ای با سوء استفاده از اعتماد مردم به کلاهبرداری از آنان بپردازند و از این راه به درآمد های کلانی دست پیدا کنند.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی استان به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان اقدام به دستگیری زن رمال و فالگیری در یکی از محله های شهر اصفهان کردند که این شخص توانسته بود با طرفند های خاص خود از مشتریان خود کلاهبرداری کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه این زن برای هر فالگیری و رمالی مبلغ ۲۰۰ هزارتومان از مشتریانش دریافت می کرد اظهار داشت: هنگام دستگیری متهم ،مبلغ ۶۹ میلیون تومان در حساب بانکی وی موجود و طبق اعترافات او بالغ بر یک میلیارد ریال کلاهبرداری از مردم صورت داده بود.

گفتنی است، یکی از شاکیان این پرونده که یک خانم بود در شکایت خود از این زن رمال گفت: مدتی بود که محبت شوهرم به من کم شده بود و کم کم داشت زندگیمان به سردی می گرایید تا اینکه یکی از دوستانم مرا با زن رمالی آشنا کرد و گفت، تجویزهای این زن حرف ندارد و محبت همسرت دوباره بر می گردد.

– من هم به نزد او رفتم و این شخص در همان جلسه اول چهارگنجشک مرده را به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به من فروخت و گفت: یکی از آن ها را بسوزان و دود آن را در اتاق خواب و لباس های همسرت بچرخان و سه تای دیگرش را که دعایی به آنها خوانده ام را بپز و آبش را به همسرت بده و مطمئن باش بزودی رابطه همسرت با تو خوب می شود.

– من هم پول را به این زن کلاهبردار دادم و طبق دستور او اقدام کردم اما رفتار همسرم با من بهتر که نشد هیچ بلکه به دلیل خوردن گوشت آلوده گنجشک ها همسرم مسموم و روانه بیمارستان شد و تا حد مرگ هم پیش رفت و نزدیک بود زندگیم نابود شود.

سرهنگ خسروی به مردم در خصوص کلاهبرداری افراد رمال و فالگیر گفت: اعتماد کردن به این افراد برای رفع مشکلات زندگی، گشایش در کار، بخت گشایی، پیداشدن اشیاء و افراد گمشده و ….کار بسیار اشتباه و حتی خطرناکی است و نه باعث از دست دادن سرمایه ها می شود بلکه ممکن است اثرات جبران ناپذیری برای کسانی به این گونه افراد مراجعه می کنند داشته باشد.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: توصیه ما به شهروندان این است که در صورت برخورد با فعالیت افراد رمال و فالگیر موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و با این گونه کلاهبرداری ها مقابله جدی صورت گیرد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *