تولیدی 16 بهمن 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

یادداشت/ به نام ورزقان به کام تبریز یا…؟؟

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان قهرمان لیگ فوتسال شد!!

باید پرسید چرا اسم این تیمو گذاشتند مس سونگون ورزقان؟ آیا نمی توانستند اسم دیگری بگذارند؟

تیمی که قهرمان شدنش برای مردم شهرستان ورزقان هیچ تاثیری نداشت، انگار این تیم از ورزقان نیست!!، مگر می شود آخه مردم ورزقان که از ورزش دوستان هستند و حتی بازی های داخل شهرستانی را هم حساس می گیرند و همه مسابقات شهرستانی را از نزدیک پیگیری می کنند ولی برای تیم فوتسال مس سونگون بی تفاوت باشند!!!

یکی گفت: این تیم به شهرستان ورزقان ربطی ندارد ،نه بازیهایش در ورزقان برگزار میشه نه تمریناتش نه بازیکنانش ایجا میان نه کارهای دیگش

دومی گفت: اگه تیم مال شهرستان ورزقان بود چند سال از شروع فعالیتش گذشته و باید از منطقه هم بازیکن جذب می کردند و آن ها را بازی می دادند ازشون استفاده می کرد به خدا توی منطقه ما هم بازیکان خوبی هست

سومی گفت: اگه تیم مال شهرستان ورزقان هست مدیر عاملش اهل ورزقان می بود، مگه تو شهرستان ورزقان کسی لیاقت مدیریت یه تیم فوتسال را ندارد؟ ورزقانی که مردمان و نخبه گانش از قدیم در ادارات،سازمان های مختلف مدیریت کرده اند و می کنند.

چهارمی گفت: فکر نکنم این تیم برای شهرستان ورزقان باشد،اگه برای ورزقان بود باید از کارکنان باشگاه ورزقانی هم باشد، اصلا معلوم نیست عزل نصب هایش چجوری و از کجا انجام میشه یه روز میگن مدیرش رفت یه روز میگن یه مدیر جدید اومد،جالبه که مدیری که تیمو قهرمان کرده ولی نمیدونم چی شد که رفت.

پنجمی گفت: خیلی خوب می شود این تیم را منحل کنند و برای بقیه رشته ها سرمای گذاری کنند. چون هزینه های زیادی برای این تیم می کنند و در مقابلش چیزی به دستمون نمیاد.

مردم و ورزش دوستان وجوانان شهرستان ورزقان انتظار داشتند عوامل این تیم حداقل یک جشن کوچک و معمولی در منطقه خودمون برگزار کنند تا به اسم این تیم که برای شهرستان ورزقان است لطمه نخوره و ضایع نشه

مردم شهرستان ورزقان انتظار دارند این تیم اگرچه به اسم شهرستان ورزقان است باید در همین جا میزبانی کنه و همه‌ای خیر و برکاتش برای مردم این منطقه باشد نه شهرهای دیگه.

ما جوانان از مسئولان خصوصا آقای فرماندار محترم و نماینده محترم شهرستان ورزقان در خواست داریم در مقابل این خواسته جوانان که خواستشان چیزی زیادی نیست پاسخ گو باشند، ما خواستمان این است که مثل بقیه شهر ها تیم داشته باشیم و بریم ورزشگاه ازش حمایت کنیم و تشویقش کنیم و آخر فصل بعد قهرمانی جشن بگیریم و خوشحالی کنیم.

یکی از جوانان روستایی گم نام …

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *