استانی 20 بهمن 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اگر مسئولی تخلف کند من به مردم معرفی خواهم کرد/بانک های شهرستان حق ندارند به مردم فشار بیاورند

به گزارش آوای ورزقان؛  امام جمعه ورزقان در خطبه های نماز جمعه گفت: یکی از بزرگترین حرکت های قرن پیروزی انقلاب اسلامی است و میلیون ها نفر را حذب کرد و در دنیا تحول عظیمی ایجاد کرد البته پشتوانه این حرکت بزرگ مردم عزیز ایران بود،

وی گفت:  مردم در ۳۹ سال گذشته هر سال بهتر از سال قبلش جشن و راهپیمایی کردند و دشمنان با تمام توان خود وارد میدان شدند و همیشه تهدید کردند و حالا با جنگ نرم جوانان ما را مورد هدف قرار دادند.

مسعود مهدوی گفت: از اصول انقلاب عدالت است و برای همین باید ظلم و تبعیض باید از جامعه جمع شود و باید فاصله از بین مردم برداشته شود، هیچ یک از مسئولان حق ندارد خود را بالاتر از مردم بدانند و باید برخورد میان کارگزاران جدی تر دنبال شود.

مهدوی در ادامه به مسائل شهرستان ورزقان اشاره کرد و گفت؛ اگر مدیری یا مسئولی تخلف کند من به مردم معرفی خواهم کرد و همین جا اعلام می کنم اسامی متخلفان را خواهم گفت.

وی گفت؛ وظیفه من حمایت از مظلومان است اگر مسئولان تخلفی کنند چه دوست باشند چه دشمن باشند باید رسوا شوند، دستگاه های امنیتی شهرستان باید جلو فساد را بگیرند،مسئولان شهرستان باید پاسخ گوی مطالبات مردم باشند و اگر کسی تخلفی انجام داده باید اخراج شود.

مهدوی گفت: اگر کسی قدرت اداره کردن یک مجموعه را ندارد باید کنار گذاشته شود،من از همین جا از شورای اداری شهرستان میخواهم تصویب کنید تا مسئولان ادارات بین مردم بروند و به مطالبات مردم پاسخ دهند.

امام جمعه ورزقان در ادامه افزود: در شهرستان تعداد بیکاران زیاد است و همه باید بدانند چه تعداد در شهرستان اشتغال داشتیم و کسانی که استخدام شدند چگونه و از چه راهی استخدام شدند،من مسئول پاسخ دادن به سوالات مردم نیستم ولی با تمام توان خود از مردم حمایت خواهم کرد.

وی در ادامه به مشکلات مردم منطقه اشاره کرد و گفت؛ در برخی از بانک های شهرستان اهمیتی به خواسته های مردم نمی دهند و سخت گیری ها و مراحل مختلفی برای مردم تعیین می کنند نمونه‌ی این بانک ها، بانک ملت است،

خطیب نماز جمعه ورزقان گفت؛ از زلزله سال ۹۱ تمام منطقه در بانک مسکن پرونده دارند و حالا این بانک استعلام مردم را نمی دهد، ولی کسانی هستند که می گویند بانک مسکن تا سه سال این پرونده ها را اجرایی نخواهد کرد و معوقات را تمدید خواهد کرد، چرا به مردم دروغ می گویید.

وی در ادامه به مسائل معدن سونگون اشاره کرد و گفت: می گویند باید حساب های معدن به شهرستان انتقال داده شود، اگر این حرف قانونی است چرا تا حالا اجرا نکردین و باید به مردم پاسخ دهید.

امام جمعه ورزقان در آخر گفت: مدیر عامل معدن سونگون ۲ بار برای دارائی استان نامه نوشته که ما آمادگی داریم مالیات مجموعه سونگون را به شهرستان ورزقان بدهیم ولی به ما اجازه ندادند، این ها وظیفه نماینده محترم است پیگیری کند وباید برای مردم پاسخ دهد.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *