اسلایدر 26 بهمن 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

۸ روستای شهرستان ورزقان بدون برق

رئیس اداره برق شهرستان ورزقان در گفت گو با خبرنگار آوای ورزقان  بیان کرد: یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که اداره برق شهرستان ورزقان دارد جا به جای خانه های روستایی و در پی آن  جا به جای تیر های برق در روستاهای تابع است که وظیفه این اداره نیست و هزینه های زیادی را به اداره برق تحمیل کرده است.

اکبر ملکی در ادامه گفت: با وجود کمبود نیروی کار ولی همت وتلاش همکاران در اداره باعث شد به روستاهای کوهستانی و دور افتاده و جنگلی بالوجه،کوربلاغ،نصیرآباد،خورشا و کلغای که چند خانوار دارند برق رسانی کنیم که جمعا به طول ۳۵ کیلومتر است.

وی در ادامه به دیگر اقدامات صورت گرفته در اداره برق شهرستان ورزقان اشاره کرد و گفت: تیرگذاری برای برق رسانی به روستای صعب العبور و جنگلی اردشیر که از شهرستان همجوار نیروی کار کمکی آوردیم و حتی صدمات زیادی برای چند نفر از همکاران وارد کرد،احداث پست هوای به روستاهای علویق،لنبران،کاسین از کار های دیگری است که انجام شده است.

ملکی در آخر افزود: ۸ روستای( عظیم آباد،رستم آباد،اردشیر،کامبلاش،کاکاور،خمسلو،چشمقان،جعفرآباد) در حال حاضر برق ندارند که سعی داریم به نوبت به این روستاها برق رسانی انجام شود.

گفتنی است برق رسانی به روستای رستم آباد با پیشرفت۵۰ درصدی و روستای اردشیر با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال انجام است.

 

انتهای پیام/

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *