اسلایدر 05 اسفند 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بی مهری مسئولان ورزقان به دانشگاه آزاد

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان:آیا به جز معدن مس سونگون،بخش دیگری برای رسیدگی به امورش ندارید؟؟چرا باید حرف اول و آخر را در شهرستان ورزقان معدن مس سونگون بزند؟؟ مگر همه‌ی مشکلات منطقه ما این معدن مس است؟؟

باید به اطلاع مردم شهرستان ورزقان برسانیم که دانشگاه‌ آزاد‌ ورزقان دوازده ماهی است که بدون رئیس است و کسی پیگیر این نیست که چرا این دانشگاه را همین طور وِل کردند به حال خودش، مگر مسئولان وظیفه ای در قبال دانشگاه،علم و آموزش ندارند؟

قسمت های علمی و آموزشی و فرهنگی اگر بخواهند موفقیت کسب کنند باید با مدیریت علمی و جهادی اداره شوند، خوشبختانه در شهرستان ورزقان مدیران نخبه و جهادی زیادی داریم،این مدیران را دانشجویان و عموم مردم می بینند ولی گویا مسئولان منطقه چیزی نمی بینند تا برای دانشگاه مسئولی انتخاب کنند،نخبگان ورزقانی در سطح استانی و کشوری مدیریت می کنند ولی برای مدیریت دانشگاه آزاد کسی پیدا نکردند.

مقام معظم رهبری می فرمایند؛ یکی از عناصر اصلیِ راه نجات کشور، پیشرفت علمی است.
دستگاه‌های دولتی، دستگاه‌های عمومی، فعّالان بخشهای مختلف فرهنگی و امثال اینها، هیچ مانعی نباید در راه پیشرفت علمی به وجود بیاورند.

دانشگاه‌آزاد‌ورزقان در سال های نه چندان دور از استان های زیادی دانشجو داشت،استادان برجسته ای داشت،تعداد دانشجویان آن قدر زیاد بود که باعث شد کمبود کلاس داشته باشند و یک ساختمان دیگذ احداث کنند، ولی چند سالی است که به دلایل مختلفی از جمله نگاه سیاسی مسئولان شهرستان و ناکار آمدی مدیریتی باعث نابودی این دانشگاه شده و تعداد دانشجویان به شدت نزول کرده است و تعدادی از رشته ها حذف شدند.

رهبر انقلاب می فرمایند؛ امروز دانشگاه یک نردبانی است به سمت آرمانهای بلند؛ عدّه‌ای می خواهند این نردبان را از بین ببرند…جوانهای ما باید بیدار باشند.

در آخر باید گفت که هنوز هم دیر نشده و می توان از دست این دانشگاه گرفت و دوباره رونق پیدا کند.

احمد مظفری کهنه لو/

 

انتهای پیام

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *