استانی 17 اسفند 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شرکت مس آذربایجان یک شرکت صوری و قلابی بود!/سایت سونگون به یک مکان غارت‌زده تبدیل شده است/یک درصد فروش کنسانتره مس در آذربایجان سرمایه‌گذاری نمی‌شود!

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج پیش از ظهر امروز رضا علیزاده در مجمع عالی بسیج استان اظهار داشت: مسائل و مشکلات کشور را همه ما مطرح کرده و مطالبه می‌کنیم اما چه کسی باید به آن جواب دهد؟تنها طیفی در کشور که کارش را درست انجام می‌دهد مردم هستند!

وی ادامه داد: اگر تنها دوسال از روحیه دفاع مقدس به دولت تزریق شود مشکلات اساسی کشور حل خواهد شد.

نماینده مردم ورزقان با اشاره به انگیزه‌های قاچاق کالا در کشور تاکید کرد: ممنوعیت واردات کالاهایی که در داخل تولید می‌شوند انگیزه قاچاق را افزایش می‌دهد و باید انگیزه قاچاق کالا و سوخت را از میان برداریم.

وی افزود: طرح‌های توسعه مس سونگون در مجلس هشتم با اعتبار یک میلیارد دلار آغاز شد و سایت ۸۰ هکتاری در اختیار پیمانکار قرار گرفت اما مدیریت بعدی مس ایران این طرح را تعطیل کرد.

علیزاده وضعیت مس سونگون را نامناسب دانست و گفت: در ایام دهه فجر امسال طرح‌های سال ۸۹ استان کرمان افتتاح شد اما طرح مس سونگون که همزمان با کرمان آغاز شده بود تعطیل مانده است و امروز اگر از سایت مس سونگون بازدید کنید مانند یک مکان غارت‌زده است.

وی خاطرنشان ساخت:با پیگیری و همدلی مسئولین استان امیدواریم از اردیبهشت ماه این پروژه آغاز شود؛ شرکت مس آذربایجان را بدون در اختیار گذاشتن درآمد کنسانتره مس سونگون و هیچ سرمایه‌ای تاسیس کرده‌اند و یک درصد از درآمد فروش کنسانتره نیز در سونگون و آذربایجان هزینه نمی‌شود.

نماینده ورزقان تصریح کرد: شرکت مس آذربایجان یک شرکت صوری و قلابی بود.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *