حوادث 21 آذر 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

قربانی اسیدپاشی پس از ۶ سال بین مردم بازگشت/ تاسف “کیت” به خاطر حکم دادگاه + عکس

آوای ورزقان:قربانی اسیدپاشی پس از 6 سال بین مردم بازگشت/ تاسف "کیت" به خاطر حکم دادگاه + عکس

به گزارش آوای ورزقان؛ به نقل از اسوشیتدپرس “کیت الیزابت پیپر” مجری تلویزیونی یکی از شبکه‌های برنامه‌های پخش زنده در ۶ مارس ۲۰۰۸ در پورکشایر انگلستان از جانب نامزدش سابقش مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفت و بینایی چشم چپ خود را از دست داد.

تلاشهای “کیت” برای بازیابی چهره خود چندان نتیجه بخش نبود و این موضوع وی را بیش از پیش در مسیر انزوا و تنهایی قرار می‌داد.

شب گذشته “کیت” با انتشار تصاویری از یک میز شام خانگی در صفحه توییتر و اینستاگرام خود هواداران و همکاران سابق خود را با خبر ازدواجش متحیر و شگفت‌زده کرد.

“دنی لینچ” نامزد سابقش “کیت” را به دلیل جدا شدن و پایان دادن به نامزدی کوتاهشان پس از ضرب و شتم و تعرض جنسی مورد حمله با اسید قرار داد.

وی با انتشار تصاویری از فرزند خود به همراه نامزد جدیدش “جیمز” ، پیمان ازدواج بستند.

“کیت” با اظهار تاسف از آنچه در گذشته اتفاق افتاده بود در برنامه تلویزیونی صبح امروز گفت: خوشحال هستم که “جیمز” در مسیر زندگی من قرار گرفت و حمایتهای وی منجر به بازگشت روحیه و میل به زندگی در من شد.

همچنین “کیت” در پایان این برنامه زنده از حکم اعلام شده که ۱۲ سال زندان برای “دنی لینچ” مدنظر گرفته شد اظهار تاسف کرد و گفت: “لینچ” باید تمام عمر خود را در زندان سپری کند و این کمترین حکمی است که برای وی در نظر گرفته شده است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *