بازنشری 27 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جدال ۶ امتیازی مس سونگون و دبیری با بالانشینان / پایاسازه ماهان را هم به دردسر می‌اندازد؟

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، هفته‌ی هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، امروز (شنبه ۲۷ دی) با برگزاری ۴ دیدار همزمان از ساعت ۱۶ در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود که طبق برنامه تیم‌های مس سونگون و دبیری تبریز مقابل حریفان خود صف آرایی می‌کنند.

بر اساس این گزارش، مس سونگون که با پیروزی پرگل هفته‌ی گذشته مقابل شهرداری ساوه، به رده‌ی دوم جدول رده‌بندی رسید، در این هفته میهمان شرکت حفاری خواهد بود.

شاگردان تقی پور در حالی به مصاف شرکت حفاری خواهند رفت که تیم اهوازی یکی از تیم‌های قدرتمند این فصل لیگ برتر فوتسال است و تا پایان هفته هفدهم تنها تیم بدون شکست لیگ می‌باشد.

از طرفی با توجه به فاصله دو امتیازی دو تیم در صدر جدول، این دیدار جدال ۶ امتیازی برای هر دو تیم تلقی می‌شود و نتیجه تساوی بدون شک به سود دیگر مدعیان از جمله تاسیسات دریایی خواهد بود.

جدال رفت مس و شرکت حفاری در تبریز به تساوی ۲ بر ۲ انجامید.

در دیگر بازی حساس امروز دبیری در سالن علوم پزشکی تبریز پذیرای گیتی پسند اصفهان خواهد بود.

دیداری که در سال‌های گذشته با توجه به حضور این دو تیم در صدر جدول همواره از حساسیت خاصی برخوردار بوده است، البته شرایط دو تیم در فصل جاری متفاوت‌تر از دوره های گذشته بوده و بدین ترتیب است که دبیری با وجود اینکه مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌هاست، با ۲۷ امتیاز در رده ششم قرار گرفته و گیتی پسند نیز با یک بازی کمتر و کسب ۲۹ امتیاز چهارم است.

جدال رفت این دو تیم نیز که در اصفهان برگزار شد با پیروزی ۵ بر ۳ تیم دبیری به پایان رسید.

اما در دیگر دیدار هفته هجدهم، پایاسازه، ضعیف‌ترین نماینده‌ی استان در رقابت‌های این فصل، فردا میزبان ماهان تندیس قم خواهد بود.

شاگردان مجید زارعی با وجود اینکه در هفته گذشته مقابل تاسیسات دریایی صدرنشین شکست خوردند اما نشان دادند که حریف دست و پا بسته‌ای نیستند و می‌توانند هر تیمی را به دردسرساز بیندازند.

پایاسازه با ۱۰ امتیاز در جایگاه سیزدهم لیگ برتر فوتسال قرار دارد و این در حالی است که تیم ماهان تندیس قم با ۲۹ امتیاز در رده پنجم ایستاده و همچنان یکی از مدعیان قهرمانی است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *