اسلایدر 27 اسفند 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تشدید حضور بازرسان بهداشت تا پایان تعطیلات/افتتاح ۵ خانه بهداشت در سال آینده

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورزقان در گفت گو باآوای ورزقان با بیان این که در سال ۹۶ بیمارستان علامه جعفری ورزقان صد در صد تکمیل و راه اندازی کامل شده است گفت: خدماتی تخصصی در این بیمارستان از جمله(بخش کودکان،داخلی،زنان،جراحی عمومی،بیهوشی،قلب،روانپزشکی،دیالیز،سونوگرافی) هست که و اتاق های عمل تجهیز و راه اندازی شد است.

رباطی گفت: بخش دیالیز با ۶ تخت راه اندازی شده و همه خدمات در خود شهرستان صورت می گیرد و دیگر لازم نیست به شهر های مجاور مراجعه کنند.

وی در ادامه به حوزه بهداشت اشاره کرد و گفت: در شهرستان ورزقان همراه با ۸ مرکز بهداشتی درمانی ۵۰ خانه بهداشت روستایی وجود دارد که هیچ گونه در این قسمت کمبود نیروی انسانی نداریم و خدمات استانداردی ارائه می شود،به روستاهای دور افتاده نیز تیم های سیار اعزام شده اند و خدمات لازم را انجام دادند.

مهرداد رباطی در ادامه به پروژه های در دست اقدام اشاره کرد و گفت: از اوایل سال ۹۷  به تعداد ۵ خانه بهداشت در روستاهای( لجین،میلق،لیلاب،سیرکش،سقای) و مرکز مجهز بهداشتی درمانی روستای گویجه سلطان و اورژانس بین راهی جوشین که خصوصا برای حوادث جاده ای لازم بود افتتاح خواهد شد، یکی از آرزوها و برنامه های مهم ما احداث کلینیک تخصصی بیمارستان است که اقدامات اولیه در این زمینه صورت گرفته است،از نماینده مجلس و فرماندار محترم بابت پیگیری ها در این خصوص تشکر می کنم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ورزقان گفت: تجهیزات بهداشتی و درمانی شهرستان ورزقان کاملا بروز است و از نظر تجهیزات مشکلی نداریم،از نظر نیروی انسانی در حوزه بهداشت کمبودی نیست و در حوزه درمانی سعی خواهد شد نیروهای دائمی جذب شوند.

وی تصریح کرد:معاینات شغلی کارگران در ورزقان انجام می شود و لازم نیست به شهرهای دیگر سفر کنند،انتظار داریم مسئولان معدن سونگون به تعهدات خود را عمل کنند تا ما هم بتوانیم خدمات رسانی بهتری انجام دهیم.

رباطی گفت: روزانه ۹۰۰ الی ۱۰۰۰ نفر در سیستم شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورزقان خدمات رسانی می شوند.

وی در آخر گفت: طرح نوروزی از ۱۵ اسفند آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت که تشدید حضور بازرسان بهداشت را به همراه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *