استانی 27 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

رییس جمهور شهید رجایی را الگو قرار دهد/ برخی کوته فکران می گویند ایران نمی تواند در مقابل دسیسه ها ایستادگی کند!

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، محمدرضا پور محمدی در آیین بزرگداشت شهدای ۲۷ دی ماه دانشکده فنی دانشگاه تبریز با بیان اینکه باید با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید میثاق کنیم، اظهار کرد:  شهدا و خانواده شهدا بدون شک ولی نعمت ما هستند و امنیت و پیشرفت این کشور در سایه خون شهدا حاصل شده است.

وی با بیان اینکه شهدا سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اعلام کرد: برگزاری یادواره شهدا، یک نوع یادآوری برای ادای دین به شهداست و استعانت از آنها برای ادامه راه شهداست.

وی با اشاره به اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، متذکر شد: برخی از افراد کوته فکری که فکر می کنند نظام جمهوری اسلامی نمی تواند در مقابل دسیسه های استکبار جهانی ایستادگی کند، باید بدانند که این نظام با تکیه بر سرمایه اصلی خود یعنی خون شهدا می توانند در برابر هر قدرتی ایستادگی کند.

رییس دانشگاه تبریز تاکید کرد: ما باید با الگو قرار دادن شهدا در برابر دشمنان ایستادگی کنیم و مسوولان ما بخصوص رییس جمهور باید شهدایی چون شهید رجایی را الگو قرار دهند.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین علی خدیوی، رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی گفت: از شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می توانیم درس توحید محض را یاد بگیریم چرا که شهدا با فدای جان خود در راه خدا توحید محض رسیدند.

وی تاکید کرد: بزرگترین خیانت به جامعه ای، سلب روح استقامت از آن جامعه است و برگزاری یادواره شهدا، دریافت روح مقاومت از شهداست و باید روح تاریخی استقامت شهدا را در جامعه تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس و شهدای بمباران دانشکده فنی دانشگاه تبریز همانند شهدای هسته ای هستند، گفت: شهدای هسته ای و شهدای دانشگاه تبریز در جهت حفظ منافع نظام و ملت ایران فدا شدند.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی تاکید کرد: امروز باید در جامعه روح ایستادگی و مقاومت را تقویت کنیم و در برابر دشمنان از عزت ملت ایران دفاع کنیم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *