اسلایدر 21 فروردین 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مسئولین از ظرفیت‌های قانون برای کمک به سرمایه‌گذاران استفاده کنند/ ادارات خدمات رسان حق قطع انشعاب واحدهای تولیدی را ندارند

 

فرماندار شهرستان ورزقان گفت: ایجاد اشتغال و کمک به تولید داخل امروز مهم‌ترین مسئله کشور است،در همین راستا مسئولین شهرستان نیز باید به نحو مطلوب از ظرفیت‌های پیش‌بینی‌شده در قانون برای حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان استفاده نمایند.

به گزارش آوای ورزقان، حسن یحیوی امروز در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان، با تأکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید همواره از سوی رئیس‌جمهور محترم و استاندار محترم مورد تأکید بوده است، اظهار داشت: در شهرستان ورزقان نهایت تلاش خود را برای جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران به کار گرفته‌ایم که حاصل این امر در کنار پیگیری پروژه‌های بزرگ و حیاتی شهرستان، احداث و راه‌اندازی شدن چندین واحد تولیدی در شهرک صنعتی ورزقان در یک سال گذشته بوده است.

وی با شاره به اینکه طبق قانون ادارات خدمات رسان به‌هیچ‌عنوان اجازه قطع انشعاب واحدهای تولیدی فعال را ندارند، افزود: تمامی دستگاه‌های اجرای شهرستان به‌ویژه ادارات خدمات رسان موظف‌اند در حداقل زمان ممکن و خارج از نوبت امور مربوط به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان را انجام دهند.

فرماندار ورزقان تصریح کرد: وظیفه مردم و ما مسئولین تلاش برای توسعه و آبادانی کشور است چراکه غیر از مردم و مسئولین یک منطقه، استان و کشور خاص، هیچ شخصی برای توسعه آن منطقه اقدام نخواهد کرد.

وی با اشاره به برخی ناهنجاری‌های اجتماعی که در جامعه روی می‌دهد، حمایت از تولید و ایجاد اشتغال را از مهم‌ترین راه‌های مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی عنوان کرد.

بخشدار مرکزی و خاروانا نیز در این جلسه به بیان مشکلات واحدهای تولیدی موجود در بخش خود پرداخته و خواستار حمایت‌های بیشتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان از تولیدکنندگان شدند.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *