اسلایدر 31 فروردین 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سپاه سنگر مستحکم انقلاب اسلامی است

امام جمعه موقت ورزقان اظهار کرد: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به حق از بزرگ ترین سنگرهای دفاع از ارزش‌های الهی نظام ما بوده و خواهد بود.

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام جواد صادقی امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه ورزقان، با تبریک ولادت حضرت اباعبدالحسین(ع) و روز پاسدار گفت: نامیدن میلاد با سعادت به این روز و تمسک به نام و سیره و سلوک سالار شهیدان حضرت اباعبدا…الحسین (ع) و تقدیر از مجاهدت های انقلاب اسلامی ابتکاری با معنا و زیبا است.

وی افزود: امام راحل، شهیدان، جانبازان و ایثارگران سرافراز انقلاب اسلامی با تمسک به مکتب آزادگی و فداکاری عاشورا، امروزه در عصر طغیان دنیاپرستان و فضلیت ستیزان نظام سلطه جهانی، پایه گذار بزرگترین جبهه مقاومت و پایداری به نام انقلاب جهانی اسلام شده‌اند.

حجت الاسلام صادقی افزود: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به حق از بزرگ ترین سنگرهای دفاع از ارزش های الهی نظام ما بوده و خواهد بود.

خطیب جمعه ورزقان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: سپاه «سنگر مستحکم انقلاب» و «عنصر شاخص دفاع از امنیت داخلی و خارجی و هویت برجسته و ممتاز و مورد نیاز برای پیشرفت کشور و حرکت به سوی آرمانها است و شجره طیبه‌ای است که از هویت آن، ایمان و حرکت انقلابی و جهادی می تراود و حفظ کشور و انقلاب نیز منوط به استمرار این عناصر مهم است.

امام جمعه موقت ورزقان با بیان اینکه همه مسئولان شهرستان ورزقان تلاش مضاعفی می کنند افزود: مسئولان باید به تلاش هایشان تسریع بخشند زیرا با وجود چندین معدن مختلف در شأن این شهرستان نیست که این همه بیکار داشته باشد و ایجاد صنایع پایین دستی و اشتغال زایی برای جوانان یک امر ضروری است.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *