اسلایدر 02 اردیبهشت 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

جانبازان حافظان ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند

به گزارش آوای ورزقان، حجت‌الاسلام مسعود مهدوی امام‌جمعه شهرستان ورزقان گفت: جانبازان در کنار شهدا نماد ایثار و وفاداری به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: جانبازان، قهرمانانی در عرصه ایثار و فداکاری هستند که در سخت‌ترین دوران کشور شرف، شجاعت و تعهد خود را ثابت نمودند و امروز نیز در پشتیبانی از ولایت‌فقیه و احیای ارزش‌های والای انقلاب در صف اول هستند. حجت‌الاسلام

مهدوی با تأکید بر نقش بی‌بدیل جانبازان در تکامل و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران گفت: تاریخ پرافتخار کشورمان سرشار از حماسه‌آفرینی این دلاورمردان است.

گفتنی است امام‌جمعه ورزقان در راستای اجرای طرح سپاس از علمداران حماسه، با جانبازان سرافراز این شهرستان به‌صورت جداگانه ملاقات و پیام تبریک رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را به این عزیزان ابلاغ کرد.

در این دیدارها که یحیوی فرماندار، سرهنگ صفی فرمانده سپاه و سرهنگ عبدی جانشین انتظامی شهرستان ورزقان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر نیز حضور داشتند از رشادت، صبر و استقامت جانبازان سرافراز « مهمان عیوض زاده»، « حمید هادی»، « نصراله هادی» و جانباز متوفی « نعمت اله هادی» تجلیل شد

 

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *