استانی 04 اردیبهشت 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

ورزقان هنوز چهره محرومیت دارد

امام جمعه ورزقان گفت: شهرستان ورزقان دارای ظرفیت‌های بیشتری در بخش‌های مختلفی است ولی هنوز محروم مانده است.

به گزارش آوای ورزقان ؛ حجت‌الاسلام مسعود مهدوی، امام جمعه ورزقان، امروز در جلسه شورای اداری ورزقان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: ورزقان دارای معادن مس ، طلا و آهن است و معدنی ترین شهرستان در شمالغرب کشور است، ولی باتوجه به ظرفیت‌های بالای شهرستان هنوز چهره محرومیت به خود گرفته است و انشالله گشایشی بر این مشکلات انجام شود.

وی افزود: یکی از مهم ترین مشکلات شهرستان ورزقان راه ارتباطی بین تبریز و ورزقان بود که به همت مسئولان و مجتمع مس سونگون برنامه ریزی ها و هزینه‌هایی شد و درخواست مردم این است که این بزرگراه زودتر به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: متأسفانه بعضی از فازهای بزرگراه خواجه – ورزقان هنوز کاری صورت نگرفته و امیدواریم آنها هم محقق شوند زیرا اگر راه این شهرستان حل شود چندین برابر می‌تواند عامل توسعه داشته باشد. همانطور که استاندار محترم هم اعلام کردند قرار است قضیه راه آهن در این منطقه اتفاق بیفتد که این نوید خوبی برای مردم منطقه ورزقان است.

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه شهرستان ورزقان از ظرفیت کشاورزی بالایی برخوردار است اظهار کرد: ورزقان قطب تولید عدس در استان بوده ولی متأسفانه در زمینه فروش دارای مشکلاتی است. کشاورزان ما شاید از جنبه علمی و صنعتی آگاهی به نسبت جاهای دیگر نباشد و امیدواریم در این زمینه اقداماتی شود و محصول کشاورزی در دست کشاورزان نماند.

امام جمعه ورزقان در پایان تعیین تکلیف تداخل اراضی کشاورزی با اراضی ملی که یکی از مشکلات عدیده کشاورزان است را از وزیر راه و شهرسازی خواستار شد.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *