اسلایدر 09 اردیبهشت 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

خدمات دندانپزشکی رایگان برای افراد زیر ۱۴ سال در ورزقان

رییس شبکه بهداشت و‌درمان ورزقان گفت: برای افراد زیر ۱۴ سال و زنان باردار خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان ارائه می شود .

مهرداد رباطی در گفت‌وگو با آوای ورزقان اظهار کرد: طرح تحول سلامت یکی از بزرگترین طرح‌های تحول ساز در حوزه بهداشت و درمان بوده و هدف اصلی آن، کاهش هزینه‌های درمان برای مردم و افزایش امکانات در مناطق محروم است .

وی افزود: بهسازی و تجهیز بیمارستان‌ها از مزایای طرح تحول نظام سلامت است  که سهم شهرستان ورزقان نیز از اجرای این طرح، ساخت و تجهیز بیمارستان علامه جعفری  با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار است .

وی گفت: در حال حاضر بیمارستان علامه جعفری ورزقان دارای بخش های بستری و اتاق عمل و دیالیز است که با هشت پزشک متخصص درخدمت اهالی منطقه می باشد .

رباطی افزود: در گذشته بیماران دیالیزی به دلیل نبود بخش دیالیز در شهرستان مجبور به تردد به سایر شهرستان‌ها بودند که این امر موجب تحمیل هزینه‌های گزاف برای آنان می‌شد ولی خوشبختانه با افتتاح بخش دیالیز، خدمات دیالیز رایگان در این بخش به مردم ارائه می شود

وی با اشاره به اینکه برای ۷۰ درصد مردم شهرستان پرونده سلامت الکترونیکی تشکیل شده، گفت: در حال حاضر روزانه ۱۱۰۰ نفر از مردم شهرستان از خدمات درمانی و بهداشتی در شهرستان ورزقان بهره مند می شوند و امیدواریم  به زودی کلینیک تخصصی این بیمارستان نیز راه اندازی و در خدمت اهالی قرار گیرد .

رئیس شبکه بهداشت و درمان ورزقان اظهار کرد: بیمارستان علامه جعفری ورزقان دارای ۳۲ تختخواب و چهار بخش فعال داخلی، زنان و زایمان، کودکان وجراحی عمومی است و امکانات و تجهیزاتی این بیمارستان از بهترین و بروزترین دستگاه های موجود در کشور است و ماهانه شش هزار نفر در این بیمارستان پذیرش می‌شوند .

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *