اسلایدر 17 اردیبهشت 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حساب های بانکی معادن منطقه به ورزقان منتقل شوند/مردم به خاطر نبود دکل های تلویزیون به ماهواره روی آوردند

سجاد اسدی با اشاره به وجود معادن مختلف در شهرستان ورزقان اظهار کرد: باید حساب های بانکی معادن منطقه در بانکهای شهرستان باشد تا برای کشاورزان و مردم منطقه جهت توسعه کشاورزی و اشتغال از این طریق تسهیلات کم بهره  اختصاص یابد.

به گزارش آوای ورزقان، رئیس شورای اسلامی شهرستان ورزقان در همایش روز شورا، به وضعیت نابسامان جاده مواصلاتی روستاهای شهرستان اشاره کرد و گفت: راه ارتباطی منطقه گردشگری چیچکلو،مشکعنبر، محور لنبران محور جاجان، کوراکش و گوراند از وضعیت بدی برخوردار است که موجب نارضایتی مردم و گردشگران شده است.

اسدی در ادامه خواستار آزادی تردد برای خودروهای ارس پلاک در شهرستان ورزقان شد و گفت: شهرستان ورزقان همسایه منطقه آزاد ارس و متصل به نوار مرزی  است و انتظار می رود مانند دیگر شهرستان ها تردد این خودروها در شهرستان ورزقان نیز آزاد باشد.

وی همچنین خواستار نصب هرچه بیشتر دکل های صدا سیما در شهرستان ورزقان شد و گفت: در تعدادی زیادی از روستاها به دلیل نبود دکل های دیجیتال مردم به استفاده از ماهواره روی آوردند که با فرهنگ غنی منطقه در تضاد است و موجب آسیب های فرهنگی و اجتماعی خواهد شد.

اسدی در آخر ضمن تقدیر و تشکر از مدیران ارشد شهرستان ورزقان افزود: انتظار می رود جهت برطرف کردن مشکلات مردم منطقه سعی و تلاش ها بیشتر انجام شود.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *