اسلایدر 21 اردیبهشت 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تنها راه پیشرفت کشور اقتصادی مقاومتی/ آمریکا شیطان بزرگ

به گزارش آوای ورزقان، حجت‌الاسلام مسعود مهدوی، امام جمعه ورزقان، امروز در خطبه های نماز جمعه ورزقان با بیان اینکه آمریکا یک شیطان بزرگ است گفت: ما نباید هیچگاه به دشمن اعتماد کنیم و به آن تکیه کنیم زیرا دشمنی مستمر، عمیق و براندازانه آمریکایی‌ها، خصومت با مجموعه نظام اسلامی و ملتی است که این نظام را انتخاب کرده و در راه آن حرکت می‌کند و ما باید سخت در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.  دشمنی آمریکای‌ها با اصل نظام جمهوری اسلامی است. ‌

وی همچنین به خروج غیرقانونی آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: برجام یک توافق چند جانبه و یک توافق بین‌المللی بوده که به تایید شورای امنیت سازمان ملل نیز رسیده بود و بنابراین آمریکا با این اقدام خود به تعهدات بین‌المللی اهمیتی نداد و با افتخار از آن خارج شد.

امام جمعه ورزقان، به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار فرهنگیان اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب بارها تأکید کرده بودند که به آمریکا اعتماد نکنید، و درباره مذاکره با سه کشور اروپایی هم نباید به آنها اعتماد کرد و برای هر قرارداد باید تضمین‌های واقعی و عملی بگیرید وگرنه نمی‌شود به این شکل حرکت را ادامه داد.

حجت الاسلام مهدوی اظهار کرد: ما از این اقدام اخیر دشمن نتیجه می گیریم که اولاً نباید به دشمن اعتماد کنیم و تنها راه پیشرفت کشور ما اقتصادی مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی است و مسئولان و مردم کشور عزیزمان باید همیشه وحدت کلمه داشته و به دشمن اجازه اختلاف اندازی به کشور را ندهیم.

خطیب جمعه ورزقان گفت: در هفته تکریم غبار روبی مساجد قرار گرفته ایم و این هفته فرصت مناسبی برای نظافت و غبار روبی مساجد است و همه وظیفه داریم به مساجد توجه ویژه کنیم زیرا مسجد علاوه بر اجرای مراسمات مذهبی هدف اصلی ارتباط با خداوند است و شرایط بهره مندی از فضائل ماه مبارک رمضان در این فضاهای مذهبی باید به نحو احسن انجام گیرد.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *