استانی 24 اردیبهشت 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

همه مردم ایران از ظرفیت های آستان قدس بهره مند می شوند

عصر روز گذشته ۲۳ اردیبهشت ماه طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام مسعود مهدوی، امام جمعه ورزقان و یوسف شاکری، نماینده آستان قدس رضوی درآذربایجان‌شرقی، رابط نمایندگی آستان قدس رضوی در این شهرستان انتخاب و معرفی شد

به گزارش آوای ورزقان،، نماینده آستان قدس رضوی در آذربایجان‌شرقی، در این مراسم با بیان اینکه فرهنگ غنی ائمه معصومین(ع) نجات دهنده جامعه انسانی است گفت: امام رضا(ع) متعلق به همه مردم است و مردم سراسر کشور از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آستان قدس رضوی بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: بسیاری از مشکلاتی که امروز انسان معاصر با آن دست در گریبان است، با نشر اندیشه امام رضا(ع) و فرهنگ رضوی برطرف خواهد شد و این امام بزرگوار مظهر برکت و رحمت در ایران اسلامی است و متعلق همه بوده و مردم سراسر کشور از جایگاه بی‌بدیل و از توانمندی‌های آستان قدس رضوی بهره‌مند خواهند شد.

شاکری، افزود: با راه اندازی دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در نقاط مختلف کشور، خدمات و ظرفیت‌های آستان قدس رضوی در زمینه‌های مخلف در سراسر کشور سرازیر می‌شود.

نماینده آستان قدس رضوی در آذربایجان‌شرقی، به مهم‌ترین فعالیت‌های نمایندگی‌های آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: اعزام زیارت اولی‌ها، توسعه و ترویج موقوفات و استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای انجام امورات فرهنگی و کمک به مستمندان از عمده فعالیت‌های نمایندگی‌های آستان قدس رضوی هستند.

وی ادامه داد: فعالیت کنندگان در دفاتر آستان قدس رضوی با موضوع خدمت برای رفع مشکل و انجام وظیفه همکاری کرده و همه اقشاری که علاقه مند همکاری با دفاتر هستند می‌توانند به عنوان خادم و خادم یار آقا علی بن موسی‌الرضا(ع) خدمت رسانی کنند.

در پایان این مراسم سجاد اسدی به عنوان رابط نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان ورزقان معرفی شد.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *