استانی 25 اردیبهشت 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

خرید چهار دستگاه بیل چرخ زنجیری برای اولین بار در استان/اشتغال زایی ۱۶ نفری

بخشدار مرکزی ورزقان در گفت گو آوای ورزقان.  بخش اول

صادق میکائیلی از توانمندسازی دهیاری های بخش مرکزی خبر داد و گفت:دهیاران متکی به کمک های دولتی است ولی قانون اجازه می دهد دهیاری ها خودکفا باشند،برای همین منظور از طریق تسهیلات پست بانک که با نرخ ۸ درصد است،برای اولین بار در آذر بایجان شرقی و با در نظر گرفتن موقعیت و پتانسیل شهرستان،چهار دستگاه بیل چرخ زنجیری خریداری شد است.

بخشدار مرکزی ورزقان گفت: برای بکار گیری این چهار دستگاه بیل با یکی از معادن هماهنگ شدیم که به زودی استارت کارشان زده خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مالکیت بیل ها برای چند دهیاری است و  هر روستا درآمد و سهم  متفاوتی خواهد داشت که یک بیل برای روستاهای (کهنه لو،مزرعه شادی،مهترلو)،(اره جان،همای سفلی،فرخران)،(روزی،شرف آباد) و (آقبلاغ سفلی،دیزج ملک)است

میکائیلی تصریح کرد: برای این چهار دستگاه ۳ میلیارد ۲۴۰ میلیون تومان هزینه شده است و اگر این بیل ها سه شیفت کار کنند برای ۱۶ نفر نیز اشتغال زایی ایجاد می شود،از فرماندار و مدیرکل امور روستای استانداری، نماینده شهرستان و از پست بانک بابت کمک در خرید این دستگاه ها تقدیر و تشکر می کنم.

بخشدار ورزقان به توسعه بخش گردشگری در منطقه تاکید کرد و گفت: برای بقیه دهیاری ها با توجه به موقعیت روستا سرمایه گذاری لازم با سرمایه گذاری شرکت تعاونی دهیاری انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *