اسلایدر 26 اردیبهشت 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تغییرات گسترده در دانشگاه آزاد/ استقبال دانشجویان از اقدامات محبوبی پور

دانشگاه آزاد ورزقان که یک سالی بدون رئیس بود و درحالت بحرانی قرار داشت و از طرفی موجب نارضایتی دانشجویان و اساتید شده بود، حتی چند باری هم حجت الاسلام مهدوی امام جمعه ورزقان خواستار سامان یافتن وضعیت این دانشگاه شد.

به گزارش آوای ورزقان، امروز وضعیت دانشگاه آزاد ورزقان نسبت به چند سال گذشته خیلی بهتر شده است و اقدامات سرپرست جدید دانشگاه نیز با استقبال دانشجویان همراه شده است.

حجت اله محبوبی پور که از اسفند ماه ۹۶ ریاست دانشگاه را بر عهده گرفت، تغییرات گسترده ای را در دانشگاه اعمال کرد،این تغییرات در رأس امور بود و معاونین را نیز شامل شد، رحیم علی جانپور معاون آموزشی از این دانشگاه خداحافظی کرد و رفت، در دیگر قسمت های دانشگاه نیز تغییرات زیادی شد و موجب سر و سامان یافتن دانشگاه شد.

از دیگر کار های که محبوبی پور انجام داده است به جدا کردن محیط اداری از محیط آموزشی، استفاده از تمام ظرفیت های دانشگاه،استفاده از ساختمان شماره دو که بدون استفاده مانده بود،جذب استادان مجرب اشاره کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد ورزقان که دکترای رشته معدن را از دانشگاه تهران دارد موجب خرسندی دانشجویان رشته معدن شده است و به برطرف شدن مشکلات این رشته امیدوار شدند، در کل دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد ورزقان از اقدامات اخیر محبوبی پور استقبال کردند،

دانشجویان این دانشگاه متعقد هستند با مدیریت جدید و تغییرات انجام گرفته،روزهای خوشی در آینده دانشگاه است.

گفتنی است سرپرست جدید دانشگاه وعده داده است رشته های کارشناسی ارشد در این دانشگاه احیا می شوند و جذب اساتید مجرب،راه اندازی آزمایشگاه و کارگاه را در اولویت قرار خواهد داد.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *