حوادث 21 آذر 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

وحشت‌آفرینی ۴ برادر با “اسلحه وینچستر” و “خنجر”/ دستگیری در ایستگاه راه آهن

آوای ورزقان:وحشت‌آفرینی 4 برادر با "اسلحه وینچستر" و "خنجر"/ دستگیری در ایستگاه راه آهن

به گزارش آوای ورزقان به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ هادی شیرمحمدی گفت: در اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی، عاملان اخلال در نظم و امنیت عمومی محدوده صدمتری و کمربندی مناطق محمدآباد، اسماعیل آباد، سیدی و شهرک شیرین که با درگیری مسلحانه و نزاع جمعی امنیت این مناطق را برهم زده بودند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان چهار برادر دارای سوابق متعدد کیفری، شرارت و ناامنی بودند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این اراذل و اوباش تعداد چهار قبضه خنجر، یک عدد چماق، یک عدد افشانه فلفلی و یک قبضه اسلحه وینچستر همراه با مهمات مربوط کشف گردید.

شیرمحمدی ادامه داد: در دومین مرحله از این عملیات، سه تن از اراذل و اوباش محدوده خیابان پنج تن مشهد که با استفاده از اسلحه جنگی و سلاح سرد اقدام به نزاع، عربده کشی و شرارت می کردند، تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این افراد به یکی از بنادر جنونی کشور گریخته بودند، گفت: به محض اطلاع از ورود این افراد به مشهد، تیم های کنترل نامحسوس پلیس امنیت عمومی با همکاری تیم های گشت و عملیات پلیس راه آهن در ایستگاه راه آهن مستقر و در اقدامی غافلگیرانه این افراد را دستگیر کردند.

شیرمحمدی افزود: از این متهمان نیز یک قبضه اسلحه کشف شد و آنان به مراجع قضایی معرفی شدند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *