اسلایدر 04 خرداد 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آقای رئیس جمهور برجام مسئله اول کشور نیست/مردم عمق دشمنی آمریکا را دیدند

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اهمیت فتح خرمشهر بیان کرد: می توانستیم درسی که آزادی خرمشهر به ما داد را در مسئله برجام پیاده کنیم،مدیریت عالی در هشت سال دفاع مقدس و فداکاری مردم مثال زدنی بود.

به گزارش آوای ورزقان، ،امام جمعه ورزقان در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر  گفت: برجام را سوژه انتخاباتی و سیاسی کردند،دولت برجام را مهمترین شاخصه و دستاورد خود معرفی می کرد.

وی افزود: به تعداد ۱۰ صفحه از صفحات برجام به آمریکا مربوط می شد که با خروج آمریکا از برجام این ۱۰ صفحه نیز جدا شد.

مهدوی به سخنان اخیر رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: می گویند آبروی آمریکا با خروج از برجام رفت،مگر ما برای رفتن آبروی آمریکا مذاکره کردیم یا برداشته شدن تحریم ها؟ می گویند بین اروپا و آمریکا اختلاف افتاده،مگر برای این مذاکره کردیم؟

وی تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی نمی تواند با آمریکا تامل کند،آمریکا غیر قابل اعتماد است،می گوینده ترامپ وحشی و دیوانه است، مگر در زمان اوباما تحریم ها برداشته شد؟

امام جمعه ورزقان ادامه داد:رئیس جمهور آب خوردن را به برجام ربط می داد،مجلس خواب رفته است،چرا وقتی شرکت های خارجی زیر تعهد خود می زنند اقدامی نمی شود؟ چرا شرکت ها هر وقت می خواهند از کشور خارج می شوند؟

مهدوی در آخر گفت: آقای رئیس جمهور، برجام مسئله اول کشور نیست،بلکه مسئله اول اقتصادی است،چرا همه کارها را به برجام ربط می دهید،مردم عمق دشمنی آمریکا را دیدند،هر قدر در برابر آمریکا کوتاه بیاییم آن ها گستاختر خواهند شد.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *