اسلایدر 14 خرداد 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شخصیت امام خمینی بی نظیر است/مردم انقلاب نکردند که آقازاده ها در خارج خوش گذرانی کنند/ثروت خدادادی ورزقان باید برای محرومان استفاده شود

امام جمعه ورزقان با اشاره به شخصیت امام خمینی (ره) بیان کرد: شخصیتی مثل امام خمینی(ره) بعد از ائمه اطهار در تاریخ بی نظیر است.

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مهدوی در مراسم بزرگداشت ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد جامعه ورزقان برگزار شد گفت:در دنیا هر کسی که آزادی خواه، عدالت طلب و مسلمان است باید امام علی(ع) در رأس و الگو قرار دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: حضرت امام (ره) لحظه ای از نماز و قرآن دور نشد،امام هر شب نمازشب را در وقتش می خواند،انسان های رشد می کنند که همیشه نماز سر وقت می خوانند.

مهدوی متذکر شد: نظام ما مردمی و بر پایه قرآن و اهل بیت است،حکومت ما جمهوری اسلامی است و الگوی ما باید امام علی (ع)،امام(ره) و مقام معظم رهبری باشد،

امام جمعه شهرستان ورزقان ادامه داد: مردم انقلاب نکردند که آقازاده ها در خارج خوش گذرانی کنند،باید سهم همه مردم از بیت المال یکسان باشد هیچ کس سهم اختصاصی ندارد.

مسعود مهدوی در پایان گفت: ثروت خدادادی (معادن،آب هوا،منابع طبیعی) در ورزقان به قدر کافی وجود دارد،از مسئولان شهرستان ورزقان درخواست می کنم از این ثروت برای محرومان و مستضعفان استفاده شود.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *